عطر ادکلن روبرتو ورینو وی وی تروپیک | Roberto Verino VV Tropic

عطر ادکلن روبرتو ورینو وی وی تروپیک-Roberto Verino VV Tropic

عطر ادکلن روبرتو ورینو وی وی تروپیک-Roberto Verino VV Tropic عطری است خنک و شیرین.این عطر در سال ۲۰۰۷ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن روبرتو ورینو وی وی تروپیک-Roberto Verino VV Tropic عطری است زنانه و جذاب.

عطر ادکلن روبرتو ورینو وی وی تروپیک-Roberto Verino VV Tropic
عطر ادکلن روبرتو ورینو وی وی تروپیک-Roberto Verino VV Tropic

عطر ادکلن روبرتو ورینو وی وی تروپیک-Roberto Verino VV Tropic،با رایحه ی میوه ای و گلی انتخابی مناسبی برای روزهای گرم و آفتابی می باشد.

پس از اولین اسپری از این ادکلن روی پوستتان متوجه بوی پرتقال، انبه، آناناس، نارگیل، زردآلو و زنبق دره خواهید شد. در ادامه و با گذشت مدتی شاهد تغییر مسیر نت‌های آغازی به سمت نت‌های میانی خواهید شد. نت‌های میانی از ترکیب گل مگنولیا ساخته می‌شوند. در ادامه و پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی جایگزین نت‌های میانی خواهند شد. این نت‌ها از ترکیب چوب صندل، وانیل و مشک تشکیل‌شده‌اند.

بطری VV Tropic کمی غیرمعمول و عجیب طراحی شده است. این بطری کروی داخل یک مکعب جا گرفته و مایع نارنجی‌رنگ درونش به‌خوبی دیده می‌شود. این بطری در عین غیرعادی بودن به‌خوبی در دست بانوان جا می‌شود. این عطر حجمی برابر با ۵۰ میلی‌لیتر دارد و به‌خوبی در کیف بانوان جای خود را پیدا می‌کند.

  • رایحه اولیه : نارگیل – آناناس – انبه – پرتقال – سوسن  – زردآلو
    رایحه میانی : مگنولیا
    رایحه پایه : مشک – چوب صندل – وانیل

خرید ادکلن اصل از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر روبرتو ورینو وی وی تروپیک

ادکلن روبرتو ورینو وی وی تروپیک

روبرتو ورینو وی وی تروپیک

Roberto Verino VV Tropic