عطر ادکلن سارا جسیکا پارکر لاولی | Sarah Jessica Parker Lovely

عطر ادکلن سارا جسیکا پارکر لاولی-Sarah Jessica Parker Lovely

عطر ادکلن سارا جسیکا پارکر لاولی-Sarah Jessica Parker Lovely عطری است تند و شیرین.این عطر در سال ۲۰۰۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن سارا جسیکا پارکر لاولی-Sarah Jessica Parker Lovely عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن سارا جسیکا پارکر لاولی-Sarah Jessica Parker Lovely
عطر ادکلن سارا جسیکا پارکر لاولی-Sarah Jessica Parker Lovely

عطر ادکلن سارا جسیکا پارکر لاولی-Sarah Jessica Parker Lovely، عطری است متعادل و خوشبو بر پایه رایحه دوست داشتنی مشک و گل ها. رایحه ابتدایی عطر با بوی نیمه شیرین، کمی گرم و در عین حال شاداب اسطوخدوس و مشک آغاز می شود که رایحه ملایمی از مرکبات نیز در پس زمینه باعث ایجاد حسی شاداب تر در عطر می گردند. با گذر زمان حس مرکباتی محو شده و رایحه نعنای هندی و گل ارکید جایگزینش می گردد و همزمان با این تغییرات رایحه مشک نیز کمی گرم تر و شیرین تر می شود. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای نیمه شیرین و دلچسب از مشک ترکیب با رایحه ضعیف گل ها و تند و تلخی ملایمی از مشک می باشد که زنانه، خوشبو و دلپذیر است.

روی بطری صورتی‌رنگ Lovely نام این عطر و در پایین آن نشان سارا جسیکا پارکر با رنگ طلایی چاپ شده و خودنمایی می‌کند. در شفاف بطری با طرح کروی و خطوط موازی که روی خودش دارد، جلوه‌ی خوبی به ترکیب کلی این شیشه اضافه کرده است.

  • رایحه اولیه : مارتینی – ترنج – اسطوخودوس عادی – پرتقال ماندارین
    رایحه میانی : ارکیده  نعناع هندی – فلفل
    رایحه پایه : مشک – سدر- نت های چوبی – کهربا سفید – نمک

خرید ادکلن اصل از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر سارا جسیکا پارکر لاولی

ادکلن سارا جسیکا پارکر لاولی

سارا جسیکا پارکر لاولی

Sarah Jessica Parker Lovely