عطر ادکلن فراری رادیانت برگاموت | Ferrari Radiant Bergamot

عطر ادکلن فراری رادیانت برگاموت-Ferrari Radiant Bergamot

عطر ادکلن فراری رادیانت برگاموت-Ferrari Radiant Bergamot عطری است خنک و تلخ.این عطر در سال ۲۰۱۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن فراری رادیانت برگاموت-Ferrari Radiant Bergamot عطری است زنانه و مرداته و جذاب.
عطر ادکلن فراری رادیانت برگاموت-Ferrari Radiant Bergamot
عطر ادکلن فراری رادیانت برگاموت-Ferrari Radiant Bergamot

عطر ادکلن فراری رادیانت برگاموت-Ferrari Radiant Bergamot،این عطر دارای رایحه ای مرکباتی، ادویه ای و چوبی است. این عطر از تمامی جنبه ها، نشان دهنده خلوص و اصالت است. این عطر جدید به ادوتویلت های Noble Fig، Bright Neroli و Pure Lavender از این برند شباهت دارد.

از همان ابتدا می توان رایحه هیجان انگیز ترنج کالابریایی را استشمام نمود، رایحه ای طراوتی دل انگیز در این عطر ایجاد می کند، رایحه ای در کنار رایحه هیجان انگیز زنجبیل و رایحه تند لیموی ایتالیایی شکوهی دو چندان پیدا می کند. پس از مدتی می توان رایحه رزماری و گل شمعدانی را استشمام نمود که حال و هوایی آرامش بخش و گیاهی به این عطر می بخشند اما از سوی دیگر رایحه جوز هندی، شخصیتی کاملا مردانه به این ترکیب می بخشد که همچون امضائی خاص برای این عطر به حساب می آید. پس از رایحه نت های میانی این عطر نوبت به رایحه اغواکننده نت های پایانی می رسد، نت های متشکل از رایحه های عنبر و رایحه چوبی نعنا هندی که با رایحه کرمی خره اوک موس تعدیل می گردد و اثری ماندگار از خود بر جای می گذارد.

در بطری شفاف و زیبایی قرار گرفته است که رنگ متمایز عطر را نمایان می سازد. این بطری مزین به لوگوی نقره ای رنگ این برند است؛ تصویر اسبی که بر روی دو پای خود بلند شده است. این بطری دارای درپوش زیبای نقره ای – خاکستری است که بر روی آن نماد افسانه ای Cavallino حک شده است و اطراف آن را چرم بژ سابیایی احاطه کرده است.

  • رایحه اولیه : لیمو ترش , ترنج , زعفران
    رایحه میانی : شمعدانی , رزماری , جوز
    رایحه پایه : خزه درخت بلوط , لابدانیوم , نعناع هندی

خرید ادکلن اصل از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر فراری رادیانت برگاموت

ادکلن فراری رادیانت برگاموت

فراری رادیانت برگاموت

Ferrari Radiant Bergamot