عطر ادکلن فرانسیس کرکجان لومیر نویر زنانه | Maison Francis Kurkdjian Lumiere Noire Pour Femme

عطر ادکلن فرانسیس کرکجان لومیر نویر زنانه-Maison Francis Kurkdjian Lumiere Noire Pour Femme

عطر ادکلن فرانسیس کرکجان لومیر نویر زنانه-Maison Francis Kurkdjian Lumiere Noire Pour Femme عطری است ملایم و شیرین.این عطر در سال ۲۰۰۹ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن عطر ادکلن فرانسیس کرکجان لومیر نویر-Maison Francis Kurkdjian Lumiere Noire Pour Femme عطری است زنانه و شکیل.

عطر ادکلن فرانسیس کرکجان لومیر نویر زنانه-Maison Francis Kurkdjian Lumiere Noire Pour Femme
عطر ادکلن فرانسیس کرکجان لومیر نویر زنانه-Maison Francis Kurkdjian Lumiere Noire Pour Femme

عطر ادکلن فرانسیس کرکجان لومیر نویر زنانه-Maison Francis Kurkdjian Lumiere Noire Pour Femme،محصول کشور فرانسه است که توسط طراح معروف فرانسیس کورکجان طراحی و به بازار جهانی معرفی و عرضه شد.این عطر رایحه ای شیرین دارد که با نت هایی چون فلفل قرمز،زیره سیاه،رز و … همراه است.

عطار مشهور “فرانسیس کورکجیان” در سال ۲۰۰۹ خانه ی عطرسازی خود را با مشارکت همکار سابق خود، “مارک شایا-Marc Chaya” ، تاسیس کرد. این دو از سال ۲۰۰۳ با هم همکاری داشته اند. “فرانسیس” در سال ۱۹۶۹ از والدینی “ارمنی” در پاریس متولد شد. او از کودکی به هنر علاقه داشت ولی در ۱۴ سالگی نتوانست در رقابت برای تحصیل در مدرسه ی رقص اوپرای پاریس موفق باشد و این شکست ، آغازی برای موفقیت های او به شمار می رود. بعد ها تصمیم گرفت که عطار شود و در همین راستا، در سال ۱۹۹۰ وارد مدرسه ی عطرسازی “ISIPCA” در “ورسای” فرانسه شد و بعد از ۳ سال، آموزش های لازم را کسب کرد. او همچنین موفق شد مدرک فوق لیسانس خود را از “انستیتوی تجارت لوکس پاریس” اخذ کند. اولین عطر ساخته “فرانسیس”، در سال ۱۹۹۵ به بازار آمد، “Le Male” از برند “Jean Paul Gaultier” که از جمله پر فروش ترین عطرهای مردانه، از زمان تولیدش تابحال بوده است و اولین موفقیت او در زمینه ی عطرسازی به حساب می آید. بعد از آن، “فرانسیس” با تعداد زیادی از مشهور ترین برند های دنیای عطر همکاری داشته است، از جمله: Dior – Guerlain – Narciso Rodriguez – Armani – Yves Saint Laurent – Lancome – Elie Saab

خرید عطر اورجینال از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر فرانسیس کرکجان لومیر نویر زنانه

ادکلن فرانسیس کرکجان لومیر نویر زنانه

فرانسیس کرکجان لومیر نویر زنانه

Maison Francis Kurkdjian Lumiere Noire Pour Femme