عطر ادکلن لوئو-لوئوه تراس لا تورمنتا ان ال جاردین بوتانیکو | Loewe Tras la tormenta en el Jardin Botanico

عطر ادکلن لوئو-لوئوه تراس لا تورمنتا ان ال جاردین بوتانیکو-Loewe Tras la tormenta en el Jardin Botanico

عطر ادکلن لوئو-لوئوه تراس لا تورمنتا ان ال جاردین بوتانیکو-Loewe Tras la tormenta en el Jardin Botanico عطری است شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن لوئو-لوئوه تراس لا تورمنتا ان ال جاردین بوتانیکو-Loewe Tras la tormenta en el Jardin Botanico عطری است زنانه و مردانه و خاص.

عطر ادکلن لوئو-لوئوه تراس لا تورمنتا ان ال جاردین بوتانیکو-Loewe Tras la tormenta en el Jardin Botanico
عطر ادکلن لوئو-لوئوه تراس لا تورمنتا ان ال جاردین بوتانیکو-Loewe Tras la tormenta en el Jardin Botanico

عطر ادکلن لوئو-لوئوه تراس لا تورمنتا ان ال جاردین بوتانیکو-Loewe Tras la tormenta en el Jardin Botanico ، محصول کشور اسپانیا که توسط عطر ساز معروفی به نام (Sonia Constant) طراحی گشته است.

پس از اسپری کردن Tras la tormenta en el Jardín Botánico روی پوست یا لباستان متوجه بوی زعفران، گل رز و بنفشه خواهید شد. این ترکیب گلی و گیاهی با بوی شیرینش انرژی مثبت و طراوت را به شما هدیه می‌کند. با گذشت زمان نت‌های میانی به‌آرامی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از چوب صندل، گیاه پاتچولی و چوب عود ساخته شده‌اند. تمرکز و تعادل روحی که پس از استشمام بوی این نت‌ها می‌گیرید مثال‌زدنی است. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی با وجود علف وتیور و مشک جای نت‌های میانی را می‌گیرند. بوی این ترکیب دوگانه اعتمادبه‌نفس بالایی را در شما ایجاد می‌کند.

بطری این عطر خیلی لوکس و شیک طراحی شده است. روی شیشه نام Tras la tormenta en el Jardín Botánico و نشان تجاری لووه به زیبایی کار شده و مشاهده می‌شود. مایع طلایی‌رنگ درون بطری را می‌توانید به‌راحتی از روی شیشه‌ی شفاف آن ببینید. درپوش پلکانی و طلایی‌رنگ Tras la tormenta en el Jardín Botánico به‌خوبی روی شیشه سوار شده و خودنمایی می‌کند.

  • رایحه اولیه:گل رز , گل بنفشه , زعفران
    رایحه میانی:نعناع هندی , چوب صندل , چوب آگار (عود)
    رایحه پایه:مشک , گیاه خس خس

خرید عطر اصل از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر لوئوه تراس لا تورمنتا ان ال جاردین بوتانیکو

ادکلن لوئو تراس لا تورمنتا ان ال جاردین بوتانیکو

لوئوه تراس لا تورمنتا ان ال جاردین بوتانیکو

Loewe Tras la tormenta en el Jardin Botanico