عطر ادکلن مورسک اورولونا | Moresque Oroluna

عطر ادکلن مورسک اورولونا-Moresque Oroluna

عطر ادکلن مورسک اورولونا-Moresque Oroluna عطری است گرم و تند.این عطر در سال ۲۰۱۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن مورسک اورولونا-Moresque Oroluna عطری است زنانه و مردانه و لاکچری.

عطر ادکلن مورسک اورولونا-Moresque Oroluna
عطر ادکلن مورسک اورولونا-Moresque Oroluna

Oroluna (به معنی ماه طلایی) عطری از برند ایتالیایی Moresque است که توسط عطر سازی به نام Andrea Thero خلق و از مجموعه عطری Gold Collection روانه بازار عطر جهان شد.

رایحه عطر مورسک اورولونا با ترکیبی با طراوت آغاز می شود، رایحه ای به طراوت و تازگی هوای صبحگاهی؛ رایحه معطر هل، فلفل صورتی و گریپ فروت حواس را تحت تاثیر قرار می دهند و پس از آن رایحه عمیق چوبی از طریق باد و عبور از میان شاخ و برگ ها و گیاهان به مشام می رسد. در این لحظه رایحه ناب عود خودنمایی می کند و رایحه معطر آن ذهن ما را جادو می کند و آرامش را به ما منتقل می کند.

بطری های مجموعه عطری Gold Collection همچون جواهراتی هستند که به شکلی هنرمندانه و توسط هنرمندان توسکانی طراحی و تزئین شده اند، هنری که نسل به نسل منتقل شده است و راز و رمزی که همانند یکایک این عطر ها، منحصر به فرد و بی نظیر است، بطری هایی که هر یک بمانند گنجینه ای ناب است که مهارت دست هنرمندان ایتالیایی را هویدا می سازد.

خرید ادکلن اصل از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر مورسک اورولونا

ادکلن مورسک اورولونا

مورسک اورولونا

Moresque Oroluna