عطر ادکلن مورسک کونتسا | Moresque Contessa

عطر ادکلن مورسک کونتسا-Moresque Contessa

عطر ادکلن مورسک کونتسا-Moresque Contessa عطری است شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن مورسک کونتسا-Moresque Contessa عطری است زنانه و مردانه و شیک.

عطر ادکلن مورسک کونتسا-Moresque Contessa

عطر ادکلن مورسک کونتسا-Moresque Contessa،که دارای رایحه ای گلی-مشکی است توسط عطر سازی به نام Andrea Thero خلق گردید. عطر Contessa تفسیری معطر از اغواگری اشرافی است. عطری که نماد و تفسیر امروزی از اغواگری است، عطری که از عصر و زمان ها گذر می کند و در جایگاهی فراتر از مرزهای عنوانی همچون نجیب زادگی قرار می گیرد.

با اسپری این عطر نخست می توانید رایحه خوش نت های آغازین آن را استشمام کنید، نت هایی که از رایحه های فلفل صورتی، جوز هندی، ترنج و بادیان ختایی تشکیل شده است. پس از گذشت زمانی کوتاه مشاهده خواهید نمود که نت های آغازین به آرامی جای خود را به نت های میانی می دهند، نت هایی متشکل از رایحه های گل های رز، یاس و یلانگ یلانگ. در نهایت و پس از مدتی طولانی، می توانید رایحه های نت های پایانی این عطر را احساس کنید، نت هایی که دارای رایحه های آبروکسان، دانه تونکا، وانیل و مشک هستند.

تمامی بطری های این عطر اغواکننده، بمانند آثار هنری دست سازی هستند که به زیبایی طراحی شده اند، بطری هایی که توسط هنرمندان اهل فلورانس خلق شده اند. گواهی گارانتی این عطر که در داخل بسته آن قرار گرفته است به منحصر به فرد بودن این اثر هنری تاکید می ورزد و نشان از ارزش هنری آن دارد.

خرید ادکلن اصل از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر مورسک کونتسا

ادکلن مورسک کونتسا

مورسک کونتسا

Moresque Contessa