عطر ادکلن مونتاله عود فورست | Montale Aoud Forest

عطر ادکلن مونتاله عود فورست-Montale Aoud Forest

عطر ادکلن مونتاله عود فورست-Montale Aoud Forest عطری است خنک و شیرین.این عطر در سال ۲۰۰۹ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن مونتاله عود فورست-Montale Aoud Forest عطری است زنانه و مردانه و جذاب.

عطر ادکلن مونتاله عود فورست-Montale Aoud Forest
عطر ادکلن مونتاله عود فورست-Montale Aoud Forest

فرمولاسیون عطر عود فورست توسط یکی از برجسته ترین عطرسازان جهان به نام پییر مونتال و با الهام از حس حضور در جنگل های سرسبز و انبوه طراحی شده است. عود فورست عطری اسپرت با حجم ۱۰۰ میلی لیتری است که شما و همسرتان می توانید تا مدت ها مشترکا از آن استفاده نمایید، بدون آن که نیاز به خرید عطر جدید داشته باشید.

عطر غالب در ادکلن عود فورست رایحه ی مطبوع نت های اقیانوسی است که در تمام مدت زمان استفاده از آن مشام شما را به خوبی نوازش می دهد. این نت های اقیانوسی طبیعتی خنک و مطبوع به عود فورست بخشیده اند. ساختار رایحه ی عود فورست از مرکبات، چوب، اقیانوس، گل ها و گیاهان معطر تهیه شده است. نت میانی از ترکیب رایحه ی دلپذیر مشک، لیمو، گریپ‌فروت، رزماری، گل رز، زنجبیل، آب دریا، چوب عود و عنبر به دست آمده است که استشمام آن ها حسی سرشار از طراوت، شادابی و انرژی مثبت به روح و جسم شما هدیه می بخشد. بطری Aoud Forest مانند بیشتر عطرهای مونتال از جنس آلومینیوم ساخته شده است. این استوانه‌ی آلومینیومی در برابر نور خورشید از این عطر محافظت می‌کند. روی بطری نشان مونتال و نام Aoud Forest را مشاهده می‌کنید. درپوش و نازل بطری به رنگ طلایی است و درخشش خیره‌کننده‌ای در نور دارد. ویژگی منحصر به فرد این بطری ها آن است که از تابش مستقیم نور خورشید به مایع درون بطری ممانعت می کنند و بدین ترتیب کیفیت عطر برای مدت زمان بیشتری حفظ می شود.

  • رایحه میانی :آب دریا، مشک، لیمو، گریپ‌فروت، رزماری، گل رز، زنجبیل، چوب عود، عنبر

خرید ادکلن اصل از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر مونتاله عود فورست

ادکلن مونتاله عود فورست

مونتاله عود فورست

Montale Aoud Forest