عطر ادکلن مونتاله عود نایت | Montale Aoud Night

عطر ادکلن مونتاله عود نایت-Montale Aoud Night

عطر ادکلن مونتاله عود نایت-Montale Aoud Night عطری است گرم و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن مونتاله عود نایت-Montale Aoud Night عطری است زنانه و مردانه و خاص.

عطر ادکلن مونتاله عود نایت-Montale Aoud Night
عطر ادکلن مونتاله عود نایت-Montale Aoud Night

عطر ادکلن مونتاله عود نایت-Montale Aoud Night، محصول کشور فرانسه، یکی از محصولات محبوب برند مشهور مونتال است.طراحی عود نایت توسط عطرساز سرشناس پییر مونتاله صورت گرفته است. عود نایت عطری اسپرت است و شما و همسرتان می توانید مشترکا از رایحه دلپذیر آن استفاده نمایید.

عطر غالب در ادکلن عود نایت رایحه ی خاص چوب و چرم است که در تمام مدت زمان استفاده از آن مشام شما را به خوبی نوازش می دهد. اگر به دنبال عطری چوبی و مرکباتی از یک برند معتبر جهانی هستید که کیفیت، ماندگاری و پخش بوی خوبی نیز داشته باشد، ادکلن عود نایت انتخابی شایسته برای شما خواهد بود که با حجم ۱۰۰ میلی لیتری عرضه شده است و تا مدت ها شما را از خرید عطر جدید بی نیاز خواهد کرد.

این عطر با همان پلتفرم خاص ادکلن های کمپانی مونتال در بطری های استوانه ای آلومینیومی عرضه شده است. ویژگی منحصر به فرد این بطری ها آن است که از تابش مستقیم نور خورشید به مایع درون بطری ممانعت می کنند و بدین ترتیب کیفیت عطر برای مدت زمان بیشتری حفظ می شود. عود نایت رایحه ی گرم و شیرین خود را از میوه ها، چوب، چرم، گل ها و گیاهان معطر به غنیمت گرفته است. نت آغازین از عصاره ی مطبوع نارنج، لیموی سیسیلی، نت‌های میوه‌ای و چوب عود تهیه شده است که با نخستین اسپری از عود نایت بر روی پوست، ذهن و روح شما را مسحور رایحه ی دلپذیر و جذب کننده ی خود خواهد کرد. پس از اندک زمانی رایحه ی نت میانی جایگزین عطر اولیه می شود. نت میانی ترکیبی گیاهی دارد و از رایحه ی خوش گل رز مراکشی و برگ گیاه پاتچولی اندونزی تهیه شده است. در نهایت رایحه ی معطر عنبر، مشک، چرم، چوب گایاک و چوب صندل، هرم بویایی عود نایت را کامل می کنند.

  • رایحه اولیه : میوه‌جات , لیمو ترش , ترنج , عود
    رایحه میانی : رز , نعناع هندی
    رایحه پایه : چوب صندل سفید , چوب گایاک , چرم , مشک , کهربا

خرید ادکلن اصل از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر مونتاله عود نایت

ادکلن مونتاله عود نایت

مونتاله عود نایت

Montale Aoud Night