عطر ادکلن مکس آزریا بی سی بی جی بن شیک-زرد | Max Azria BCBG Bon Chic

عطر ادکلن مکس آزریا بی سی بی جی بن شیک-زرد-Max Azria BCBG Bon Chic

عطر ادکلن مکس آزریا بی سی بی جی بن شیک-زرد-Max Azria BCBG Bon Chic عطری است خنک و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن مکس آزریا بی سی بی جی بن شیک-زرد-Max Azria BCBG Bon Chic عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن مکس آزریا بی سی بی جی بن شیک-زرد-Max Azria BCBG Bon Chic
عطر ادکلن مکس آزریا بی سی بی جی بن شیک-زرد-Max Azria BCBG Bon Chic

عطر ادکلن مکس آزریا بی سی بی جی بن شیک-زرد-Max Azria BCBG Bon Chic،که توسط Stephen Nilsen و تحت مجوز کمپانی جهانی Elizabeth Arden به بازار عرضه شد،با داشتن رایحه ای از گل ها و میوه های رنگارنگ و معطر برای مصرف در روزهای بهاری انتخاب بی نظیری می باشد.

بن شیک عطری است ساده و خوشبو که شروعی شاداب و شیرین از ترکیب رایحه میوه های مختلف خصوصا انبه و گلابی دارد که رایحه گلی ضعیفی از گل صدتومانی نیز در این میان به مشام می رسد. با گذر زمان حس میوه ای ضعیف تر شده و با قوی تر شدن مشک عطر گرم و شیرین تر می شود. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای شیرین، میوه ای و کمی گلی است که زنانه و دلپذیر می باشد.

Bon Chic که در زبان فرانسه به معنی استایل و سبک خوب است،با رایحه ی شیرین و ملایم خود که آن را بیشتر از انبه،گلابی و رازبری موجود در ترکیباتش حاصل می کند، بسیار هوس انگیز و افسونگر می باشد.

  • رایحه اولیه : تمشک , گلابی , انبه
    رایحه میانی : بنفشه , گل صدتومانی , شکوفه پرتقال
    رایحه پایه : وانیل , روایح چوبی , مشک

خرید ادکلن اصل از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر مکس آزریا بی سی بی جی بن شیک-زرد

ادکلن مکس آزریا-زرد

مکس آزریا بی سی بی جی بن شیک

Max Azria BCBG Bon Chic