میس دیور بلومینگ بوکه-صورتی- Miss Dior Blooming Bouquet

عطر ادکلن میس دیور بلومینگ بوکه-صورتی– Miss Dior Blooming Bouquet در سال ۲۰۱۴ با رایحه ای ملایم و شیرین به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر میس دیور بلومینگ بوکه – Miss Dior Blooming Bouquet عطری است زنانه و خاص.

عطر ادکلن میس دیور بلومینگ بوکه-صورتی– Miss Dior Blooming Bouquet، برگرفته شده از یک دختر مدرن و جذاب امروزیست که در تبلور احساسات و جاودانگی عشق او به هستی با این رایحه ی افسانه ای هیچ ابهامی نیست . حس رومانتیک این رایحه در عین هوشمندی وصف ناپذیرش تقدیم به تمام بانوان جوانی شده که خواهان نگرش عاشقانه تری نسبت به خود هستند .

عطر میس دیور بلومینگ بوکه – Miss Dior Blooming Bouquet

درست در اوایل ژانویه‌ی سال ۲۰۱۴، برند فرانسوی «دیور» (Dior) عطر زنانه‌ی جدیدش را معرفی کرد. این عطر «میس دیور بلومینگ بوکی» (Miss DiorBlooming Bouquet) نام دارد. این عطر حال‌وهوای روزهای نخستین بهار را برای شما تداعی می‌کند. «ناتالی پورتمن» (Nathalie Portmann) چهره‌ی اصلی کمپین تبلیغاتی این عطر ارزشمند است. این بازیگر با حضور مؤثرش در این کمپین، باعث فروش و محبوبیت بیشتر میس دیور شد. طراحی و فرمولاسیون میس دیور را عطرساز برجسته و کاربلد «فرانسوا دماکی» (Francois Demachy) انجام داده است. بطری Miss Dior بسیار جالب و شیک به نظر می‌رسد. روی بطری درست در قلب آن، می‌توانید در یک پلاک مستطیلی نقره‌ای، نام Miss Dior را با خطی زیبا مشاهده کنید. روبان نقره‌ای که به شکل یک پاپیون دور گردن بطری بسته‌ شده، زیبایی آن را دوچندان می‌کند. در بطری هم با طراحی و شکل هندسی‌اش، جلوه‌ی ویژه‌ای به ترکیب کلی این شیشه بخشیده است. مایع صورتی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌خوبی دیده می‌شود. وقتی این عطر را روی پوست و محل نبض یا لباستان اسپری می‌کنید، به‌سرعت متوجه بوی پرتقال ماندارین سیسیلی می‌شوید. این ترکیب مرکباتی، حال‌وهوای حضور در باغ‌های پرتقال اروپا را برای شما تداعی می‌کند. پس از مدتی، نت‌های میانی با وجود هلو، زردآلو، گل رز و گل صدتومانی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این ترکیب میوه‌ای و شیرین، شادی و نشاط را برای شما و اطرافیانتان به ارمغان می‌آورد. با گذشت زمان، متوجه حضور نت‌های پایانی خواهید شد. نت پایانی Miss Dior از مشک سفید تشکیل شده است. مشک با بوی شیرینش، حس اعتمادبه‌نفس شما را بالا می‌برد. این عطر برای روزهای بهاری و تابستانی پیشنهاد می‌شود. خرید عطر Miss Diorr با توجه به بوی شیرین و خنک، شیشه‌ی زیبا و محکم و برند ارزشمندش برای شما بسیار راضی‌کننده خواهد بود.

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

ادکلن میس دیور بلومینگ

عطر میس دیور بلومینگ

میس دیور بلومینگ

میس دیور صورتی

میس دیور بلومینگ بوکه

 Miss Dior Blooming Bouquet