عطر ادکلن هاوس آف عود بریث آف د اینفینیت | The House of Oud Breath Of The Infinite

عطر ادکلن هاوس آف عود بریث آف د اینفینیت-The House of Oud Breath Of The Infinite

عطر ادکلن هاوس آف عود بریث آف د اینفینیت-The House of Oud Breath Of The Infinite عطری است ملایم و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن هاوس آف عود بریث آف د اینفینیت-The House of Oud Breath Of The Infinite عطری است زنانه و مردانه و خاص.

عطر ادکلن هاوس آف عود بریث آف د اینفینیت-The House of Oud Breath Of The Infinite
عطر ادکلن هاوس آف عود بریث آف د اینفینیت-The House of Oud Breath Of The Infinite

Breath Of The Infinite عطری خنک، ملایم، گل بو، مشکی و پودری است که کاراکتری مهربان، کاریزماتیک، با هوش، اجتماعی و آرام دارد. شروعی گل بو و دوست داشتنی از گل صد تومانی با رایحه غالب هلو سرآغاز این محصول نیش برند “The House of Oud” است. لطافت برانگیخته از حضور وانیل و مشک که در تماس با یاس است و طراوت اسطوخودوس نیز آنرا همراهی می کند، ملاقات با “Breath of the Infinite” را لذت بخش تر می کند. رایحه ای شیری-خامه ای نیز در ادامه و پس از گذشت١٠ الی ١۵ دقیقه به مشام می رسد و در کنار آکورد پودری، نمایشی کامل تر از این عطر ارائه می دهد. امبروکسان (عنبر سینتتیک) و کشمران (آکوردی سینتتیک با رایحه مشک و چوب مرطوب و گاها انیمالیک) با درصد بسیار کم در رایحه حضور به هم می رسانند و به شکلی الهام بخش در ساختار عطر تاثیرگذار می شوند.
در رایحه نهایی، هلو و گل صد تومانی ضعیف شده اند اما همچنان به خوبی احساس می شوند و قابل تفکیک اند. وانیل و مشک قلب عطر را تشکیل داده اند، به نقش آفرینی خود اصرار دارند و به خوبی با فضای شیری هماهنگ شده اند که نتیجه آن استشمام رایحه ای لطیف، ملایم و پودری از “Breath of the Infinite” است. فضای انیمالیک نیز کم فروغ به کار خود ادامه می دهد.

  • رایحه اولیه: فریجا، گل صد تومانی
  • رایحه میانی: هلو
  • رایحه پایه: Ambroxan، ترمه (پارچه کشمیری)، مشک

خرید ادکلن اصل از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر هاوس آف عود بریت آف د اینفینیت

ادکلن هاوس آف عود بریث آف د اینفینیت

د هاوس آف عود بریت آف د اینفینیت

The House of Oud Breath Of The Infinite