عطر ادکلن هاوس آف عود گریپ پرلز | The House of Oud Grape Pearls

عطر ادکلن هاوس آف عود گریپ پرلز-The House of Oud Grape Pearls

عطر ادکلن هاوس آف عود گریپ پرلز-The House of Oud Grape Pearls عطری است ملایم و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن هاوس آف عود گریپ پرلز-The House of Oud Grape Pearls عطری است زنانه و مردانه و خاص.

عطر ادکلن هاوس آف عود گریپ پرلز-The House of Oud Grape Pearls
عطر ادکلن هاوس آف عود گریپ پرلز-The House of Oud Grape Pearls

Grape Pearls با رایحه ی انگور شروع میکنه. انگور سینتیک تافی میوه ای که با پس زمینه ای فلورال، نرم و تازه شده. دقایقی بعد نوبت رز هست تا با بوی آشنا و تازه ی خودش وارد کار بشه تا فضا رو پودری کنه و عطر بویی شبیه به کرم مرطوب کننده ی انگور بگیره که با گلاب مخلوط شده. مرطوب کننده ی گلاب آگین گریپ پرلز، حاشیه ای تند و سبز به خودش می گیره که میخواد عمق کارو بیشتر کنه ولی در نهایت به شکل سئوال بر انگیزی، این بوی سبز و تیز حاشیه نشین از بین میره.

با محو شدن بوی سبز حاشیه، نوبت ورود کهربا و مشک هست تا در نهایت، نتیجه ی این همراهی تقویت انگور در هیبتی مشروبی و لطیف و ادغام شدن رز در فضایی پودری و مرطوب باشه که همه چیز در پوششی از کهربا پیچیده شده.

بطری های برند هاوس آف عود یه خصوص عطر گریپ پرلز بسیار زیبا و جذاب می باشند و حالتی شبیه به شکل تخم مرغ دارند، و می توانند چشم هر فردی را به خود جلب کنند.

  • رایحه اولیه: بلوبری، نمونه های گل
  • رایحه میانی: قهوه، انگور، گل رز
  • رایحه پایه: وانیل، کهربا، مشک

خرید ادکلن اصل از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر هاوس آف عود گریپ پرلز

ادکلن هاوس آف عود گریپ پرلز

د هاوس آف عود گریپ پیرلز

The House of Oud Grape Pearls