عطر ادکلن ژاک فت ایریسیم نویر | Jacques Fath Irissime Noir

عطر ادکلن ژاک فت ایریسیم نویر-Jacques Fath Irissime Noir

عطر ادکلن ژاک فت ایریسیم نویر-Jacques Fath Irissime Noir عطری است گرم و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن ژاک فت ایریسیم نویر-Jacques Fath Irissime Noir عطری است زنانه و خاص.

عطر ادکلن ژاک فت ایریسیم نویر-Jacques Fath Irissime Noir
عطر ادکلن ژاک فت ایریسیم نویر-Jacques Fath Irissime Noir

 

عطر ادکلن ژاک فت ایریسیم نویر-Jacques Fath Irissime Noir، محصول کشور فرانسه است که شیرین و شرقی دارد. پس از اسپری کردن این عطر روی پوست متوجه بوی سیب و زردآلو خواهید شد. پس از مدتی، نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از گل یاسمین، رز و اوسمانتوس تشکیل‌شده‌اند. استشمام بوی این عناصر،حس حضور در طبیعت را برای شما تداعی می‌کند. بوی گل رز، انرژی‌های مثبت را به سوی شما هدایت کرده و اعتماد به نفستان را بالا می‌برد. پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی با وجود عنبر، شیر و وانیل جای نت‌های میانی را خواهند گرفت.

بطری این عطر بسیار زیبا طراحی شده است. روی بطری و در قسمت میانی آن نشان ژاک فت را مشاهده می‌کنید. این نشان را روی گردن فلزی بطری هم می‌توانید ببینید. روی در بطری طرح زیبای ژاک فت به صورت برجسته کار شده است. بطری به طور کامل به رنگ مشکی بوده و با خطوط باریک و طلایی رنگی تزیین شده است.

  • رایحه اولیه : زردآلو , سیب
    رایحه میانی : رز , گل اوسمانتوس , یاس
    رایحه پایه : وانیل , شیر , کهربا

خرید ادکلن اصل از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر ژاک فت ایریسیم نویر

ادکلن ژاک فتح آیریسیم نویر

ژاک فتح ایریسیم نویر

Jacques Fath Irissime Noir