عطر ادکلن ژاک فت لئو تکنیک | Jacques Fath L’Eau Technique

عطر ادکلن ژاک فت لئو تکنیک-Jacques Fath L’Eau Technique

عطر ادکلن ژاک فت لئو تکنیک-Jacques Fath L’Eau Technique عطری است خنک و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن ژاک فت لئو تکنیک-Jacques Fath L’Eau Technique عطری است مردانه و لاکچری.

عطر ادکلن ژاک فت لئو تکنیک-Jacques Fath L'Eau Technique
عطر ادکلن ژاک فت لئو تکنیک-Jacques Fath L’Eau Technique

عطر ادکلن ژاک فت لئو تکنیک-Jacques Fath L’Eau Technique،محصول کشور فرانسه است،که تداعی گر رطوبت و بوی چوب کنار دریاست.

پس از اولین اسپری از این عطر روی پوستتان، متوجه بوی لیمو، نت‌های میوه‌ای و آب دریا خواهید شد. پس از مدتی طولانی، این نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از ترکیب مریم‌گلی، اسطوخودوس و فلفل تشکیل‌شده‌اند. در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های پایانی به‌آرامی جای نت‌های میانی را خواهند گرفت. نت‌های پایانی از چوب سدر، چوب صندل، گیاه جادویی پاتچولی، عنبر و مشک ساخته‌شده‌اند. این نت‌های شیرین و تند، اثر نت‌های آغازی را دوباره برای شما زنده می‌کنند.

روی بطری این عطر یک طرح بسیار زیبای چرخ‌ دنده‌ای کار شده است. این عطر دقیقا برای آقایان مدرن و انسان‌های امروزی طراحی شده است. بطری کاملا به رنگ نقره‌ای است و قسمت‌های آبی آن، نور را به شکل زیبایی از خودشان عبور می‌دهند. بالای طرح چرخ‌دنده‌ای، نام L’Eau Technique و در پایین آن نشان تجاری Jacques Fath با رنگ آبی چاپ شده است. در بطری به رنگ نقره‌ای بوده و از فاصله‌های دور هم درخشش خاص خودش را حفظ می‌کند.

  • رایحه اولیه : میوه‌جات , لیمو ترش , آب دریا
    رایحه میانی : اسطوخودوس , فلفل , سالویا
    رایحه پایه : چوب صندل سفید , مشک , کهربا , سدر , نعناع هندی

خرید ادکلن اصل از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر ژاک فتح لئو تکنیک

ادکلن ژاک فت لئو تکنیک

ژاک فتح لئو تکنیک

Jacques Fath L’Eau Technique