عطر ادکلن ژاک فت لس فولیز د فت | Jacques Fath Les Folies de Fath

عطر ادکلن ژاک فت لس فولیز د فت-Jacques Fath Les Folies de Fath

عطر ادکلن ژاک فت لس فولیز د فت-Jacques Fath Les Folies de Fath عطری است خنک و تند.این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن ژاک فت لس فولیز د فت-Jacques Fath Les Folies de Fath عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن ژاک فت لس فولیز د فت-Jacques Fath Les Folies de Fath

عطر ادکلن ژاک فت لس فولیز د فت-Jacques Fath Les Folies de Fath،مختص نیروی مرموز ، شادمانی و امیدواری ژاک فت بوده و شوریدگی و هوش خلاقانه وی را در مدت زمان زندگی اش القا می نماید.

پس از اسپری کردن این عطر روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی فلفل صورتی، گلابی، انگور سیاه، نارنج و میوه‌ی لیچی خواهید شد. پس از مدتی، نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند.این نت‌ها از ریشه‌ی گل زنبق، شکوفه‌ی پرتقال، گل رز و فلفل تشکیل‌شده‌اند. پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی با وجود بخور خوشبو، گیاه پاتچولی، چوب صندل، وانیل و مشک جای نت‌های میانی را خواهند گرفت. عطر چوب صندل آرامش و تعادل روحی خوبی را در شما ایجاد خواهد کرد.

روی بطری این عطر نام آن را که با خط مشکی درج شده، می‌توانید ببینید. در قسمت پایینی بطری درست در قسمت سیاه‌رنگ، نشان ژاک فت را مشاهده می‌کنید. مایع صورتی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی زیبای آن به‌راحتی دیده می‌شود. روی گردن بطری، یک نقاب بالماسکه‌ی چرمی کار شده که زیبایی بطری را دوچندان کرده است. در بطری با جنس فلزی و رنگ نقره‌ای‌اش به‌خوبی روی شیشه قرار گرفته و خودنمایی می‌کند.

  • رایحه اولیه : ترنج , انگور فرنگی سیاه , گلابی , فلفل صورتی , سرخالو
    رایحه میانی : رز , ریشه زنبق , فلفل , شکوفه پرتقال
    رایحه پایه : وانیل , روایح دودی , چوب صندل سفید , مشک , نعناع هندی

خرید ادکلن اصل از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر ژاک فت لس فولیز د فت

ادکلن ژاک فت لس فولیز د فت

ژاک فتح لس فولیز د فت

Jacques Fath Les Folies de Fath