عطر ادکلن ژاک فت ورس له سود | Jacques Fath Vers Le Sud

عطر ادکلن ژاک فت ورس له سود-Jacques Fath Vers Le Sud

عطر ادکلن ژاک فت ورس له سود-Jacques Fath Vers Le Sud عطری است شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن ژاک فت ورس له سود-Jacques Fath Vers Le Sud عطری است زنانه و مردانه و شیک.

عطر ادکلن ژاک فت ورس له سود-Jacques Fath Vers Le Sud
عطر ادکلن ژاک فت ورس له سود-Jacques Fath Vers Le Sud

عطر ادکلن ژاک فت ورس له سود-Jacques Fath Vers Le Sud،رایحه جدیدی است که با طراحی عطر ساز معروف Cecile Zarokian به بازار معرفی شده است. وقتی‌که این عطر را روی پوست و محل نبضتان اسپری کنید، متوجه بوی نت‌های سبز، اسطوخودوس و لیموی آرژانتینی خواهید شد. پس از مدتی این نت‌ها جای خودشان را به نت‌های میانی می‌دهند. نت‌های میانی از ترکیب نت‌های گلی، نت‌های دریایی، برگ درخت انجیر و گل بنفشه ساخته‌شده‌اند.در ادامه شاهد جابجایی نت‌های میانی و پایانی خواهید بود. این نت‌ها از ترکیب نت‌های چوبی، خزه‌ی اوک‌موس و مشک ساخته‌شده‌اند. پس از استشمام این رایحه اعتمادبه‌نفس و تمرکز بالایی خواهید داشت. در تمام مدت استفاده از این عطر بوی گل، چوب و اقیانوس را استشمام خواهید کرد.

بطری عطر در همان پلتفرم قبلی عطرهای ژاک فت مردانه و زنانه طراحی شده است. روی این استوانه نام عطر و نشان تجاری ژاک فت را مشاهده می‌کنید. مایع درون بطری به رنگ طلایی است و از روی شیشه به‌خوبی دیده می‌شود. درپوش مشکی‌رنگ این عطر به‌خوبی طرح کلی بطری را کامل می‌کند.

  • رایحه اولیه:نت‌های سبز، اسطوخودوس و لیموی آرژانتینی
    رایحه میانی:نت‌های گلی، نت‌های دریایی، برگ درخت انجیر و گل بنفشه
    رایحه پایه:نت‌های چوبی، خزه‌ی اوک‌موس و مشک

خرید ادکلن اصل از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر ژاک فت ورس له سود

ادکلن ژاک فت ورس له ساد

ژاک فتح ورس له سود

Jacques Fath Vers Le Sud