عطر ادکلن کارولینا هررا ۲۱۲ وی آی پی بلک | Carolina Herrera 212 VIP Black

عطر ادکلن کارولینا هررا ۲۱۲ وی آی پی بلک-Carolina Herrera 212 VIP Black

عطر ادکلن کارولینا هررا ۲۱۲ وی آی پی بلک-Carolina Herrera 212 VIP Black عطری است گرم و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۷ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن کارولینا هررا ۲۱۲ وی آی پی بلک-Carolina Herrera 212 VIP Black عطری است مردانه و جذاب.

عطر ادکلن کارولینا هررا 212 وی آی پی بلک-Carolina Herrera 212 VIP Black
عطر ادکلن کارولینا هررا ۲۱۲ وی آی پی بلک-Carolina Herrera 212 VIP Black

عطری با رایحه ای آروماتیک – فوژه که توسط دو عطر ساز به نام های کارلوس بنیم و آنه فیلیپو خلق شد، عطری از کلکسیون عطری ۲۱۲ VIP، که عطر های آن از کلوب های شبانه شهر نیویورک الهام گرفته شده است.

کارولینا هررا ۲۱۲ وی آی پی بلک عطری است که با رایحه خاص و باورنکردنی خود، چشم ها را به این مرد خیره می گرداند و تمامی توجهات را در ضیافت ها به او معطوف می کند، عطری اغواکننده و دوست داشتنی که این مرد را در هاله ای از رایحه معطر خود قرار می دهد و به او جذابیتی می بخشد تا بتواند قلبِ ضیافت ها را به تسخیر خود در آورد، عطری که غیر قابل پیش بینی بودن آن، این مرد را مرموز و جذاب تر از همیشه می گرداند.

اسپری این عطر باشکوه، نخست روایح معطر نت بالایی آن را آشکار می سازد، روایحی مرکب از عطر دانه بادیان رومی، رازیانه و ابسنث، روایحی که با گذشت زمانی اندک، جای خود را به عطر آروماتیک اسطوخودوس می دهد که در نت میانی این عطر جای گرفته است. در نهایت نیز روایح این عطر در نت پایه، به عطر مشک سیاه و وانیل ختم می شود، روایحی گرم و شیرین که از این عطر بر جای می ماند.

  • رایحه اولیه : رازیانه , بادیان رومی
    رایحه میانی : اسطوخودوس
    رایحه پایه : وانیل , مشک

خرید ادکلن اورجینال از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر کارولینا هررا ۲۱۲ وی آی پی بلک

ادکلن کارولینا هررا ۲۱۲ وی آی پی بلک

کارولینا هررا ۲۱۲ وی آی پی بلک

Carolina Herrera 212 VIP Black

CH ۲۱۲ VIP Black