فراری ریسینگ رد-قرمز-Ferrari Racing Red

عطر ادکلن فراری ریسینگ رد-قرمز-Ferrari Racing Red عطری است گرم و تند. این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن فراری ریسینگ رد-قرمز-Ferrari Racing Red عطری است مردانه و لوکس.

عطر ادکلن فراری ریسینگ رد-قرمز-Ferrari Racing Red

عطر ادکلن فراری ریسینگ رد-قرمز-Ferrari Racing Red،  محصولی ماندگار با میزان پراکندگی عالی است که با رایحه ی گرم و تند خود نتخاب عالی برای فصول خنک سال می باشد . رایحه ی غالب این عطر گرمی از چوب کشمیری ، فلفل سیاه و خس خس است که به بیسی از لادن ، چوب صندل و بنزویین تلخ ختم می شوند . برند عطرسازی فراری جدیدترین محصول خود را در قالب دو طرح از پیش تعریف شده مشکی و قرمز تحت عنوان های racing red و black signature و با الهام گرفتن از دو نسخه قدیمی و بیاد موندنی خود و با شعار “به تیم اسکودریا فراری خوش آمدید” در سال ۲۰۱۳ معرفی کرد.

رایحه این دو عطر بسیار ملایم و در عین حال با قدرت مردانه و جوان پسند و بسیار پرانرژی و منحصر بفرد به بازار عرضه کرده است.

این نسخه از فراری با حفظ ملایمت و اسپرت بودن خط بوی سابق خود اینبار با هیجانی بیشتر و پخش بوی بالاتر از قبل بوسیله استوقدوس و آرتمیزیا و در ادامه کار در نهایت خط با بوی مطبوع و ماندگار چرم به سمت شیرینی دلپذیری میرود.

قیمت مناسب این عطر نسبت به دیگر محصولات جدید جهان عطر باعث شد تا در ایام اولیه معرفی این محصول استقبال پرشوری ازین دو محصول دوست داشتنی فراری به عمل بیاید.

  • رایحه اولیه : ماندارین ، ریحان ، گریپ فوروت ، ترنج ، فلفل سیاه
  • رایحه میانی : چوب کشمیری ، خس خس ، سیگ
  • رایحه پایه : لادن ، چوب صندل ، نعناع هندی ، بنزوین

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر فراری ریسینگ رد-قرمز

ادکلن فراری ریسینگ رد-قرمز

فراری ریسینگ رد-قرمز

ادکلن فراری ریسینگ قرمز

فراری ریسینگ رد

Ferrari Racing Red