لانکوم ترزور میدنایت رز الکسیر دی اورینت-Lancome Tresor Midnight Rose Elixir D’Orient

عطر ادکلن لانکوم ترزور میدنایت رز الکسیر دی اورینت-Lancome Tresor Midnight Rose Elixir D’Orient عطری است گرم و تلخ. این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن لانکوم ترزور میدنایت رز الکسیر دی اورینت-Lancome  Tresor Midnight Rose Elixir D’Orient عطری است زنانه و خاص.

عطر ادکلن لانکوم ترزور میدنایت رز الکسیر دی اورینت-Lancome Tresor Midnight Rose Elixir D’Orient

عطر ادکلن لانکوم ترزور میدنایت رز الکسیر دی اورینت-Lancome Tresor Midnight Rose Elixir D’Orient،عطری است گرم، گلدار و تلخ که در ادامه موفق ترزور میدنایت رز عرضه شده و علیرغم وجود شباهتهایی با آن در این نسخه سنگین تر، چوبی تر و تلخ تر شده است.

اگر به شیشه‌ی این عطر زیبا دقت کنید، نام Tresor که با حروف بزرگ روی آن نوشته‌شده را مشاهده خواهید کرد. در پایین نام Tresor هم، Midnight Rose به‌خوبی دیده می‌شود. مایع درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌وضوح قابل‌مشاهده است. در بطری مانند یک الماس تراشیده شده بوده و به شکل افقی روی شیشه سوار شده و خودنمایی می‌کند.

رایحه ابتدایی عطر با بوی گرم و شیرین تمشک آغاز میشود که حضور چوب عود در کنارش حسی تلخ و چوبی ایجاد میکند و رایحه دلپذیر گل رز نیز لطافتی از جنس گلها به پیکره عطر می افزاید. با گذر زمان رایحه عود ملایمتر شده و گل رز و حس میوه ای تمشک خود را بهتر نشان میدهند تا در نهایت ترکیبی میوه ای، گلدار و تلخ و چوبی به وجود آید.

  • رایحه اولیه : تمشک , انگور فرنگی سیاه , فلفل صورتی
  • رایحه میانی : رز , گل صدتومانی , یاس
  • رایحه پایه : وانیل , سدر , عود , نعناع هندی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر لانکوم ترزور میدنایت رز الکسیر دی اورینت

ادکلن لانکوم ترزور میدنایت رز الکسیر دی اورینت

لانکوم ترزور میدنایت رز الکسیر دی اورینت

Lancome Tresor Midnight Rose Elixir D’Orient