لانکوم لا ویه است بله لئو پارفوم اینتنس-Lancome La Vie Est Belle L’Eau de Parfum Intense

عطر ادکلن لانکوم لا ویه است بله لئو پارفوم اینتنس-Lancome La Vie Est Belle L’Eau de Parfum Intense عطری است گرم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن لانکوم لا ویه است بله لئو پارفوم اینتنس- Lancome La Vie Est Belle L’Eau de Parfum Intense عطری است زنانه و جذاب.

عطر ادکلن لانکوم لا ویه است بله لئو پارفوم اینتنس-Lancome La Vie Est Belle L’Eau de Parfum Intense

عطر ادکلن لانکوم لا ویه است بله لئو پارفوم اینتنس-Lancome La Vie Est Belle L’Eau de Parfum Intense،عطری است شیرین، خوشمزه و کمی تلخ، با رایحه ای بسیار زنانه و دوست داشتنی.

بطری این عطر بسیار شیک و ساده طراحی شده و حس لوکسی را به دارنده‌ی آن القا می‌کند. مایع صورتی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌خوبی دیده می‌شود. دور گردن بطری، یک روبان نازک پارچه‌ای بسته شده و زیبایی آن را دوچندان کرده است. در بطری با فرم و شکل کوچکش به‌خوبی روی شیشه خودنمایی می‌کند.

رایحه ابتدایی عطر با بوی کمی شاداب میوه گلابی آغاز میشود که حسی شیرین و متعادل وانیلی مانند به همراه دارد و رایحه ملایمی از گلها نیز دنباله رو حس میوه ای هستند. با گذر زمان حس میوه ای فروکش کرده و عطر شیرینتر و گرمتر میشود و حسی خامه ای و دلچسب و خوشمزه پیدا میکند در حالی که رایحه گل مریم حسی سفید و دوست داشتنی و گل زنبق حسی کمی پودری به عطر اضافه می کنند.

  • رایحه اولیه : پرتقال , ترنج , برگ و جوانه انگور فرنگی , گلابی , فلفل صورتی
  • رایحه میانی : زنبق , گل یلانگ , شکوفه پرتقال , گل مریم , یاس
  • رایحه پایه : فندق , خامه

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر لانکوم لا ویه است بله لئو پارفوم اینتنس

ادکلن لانکوم لا ویه است بله لئو پارفوم اینتنس

لانکوم لا ویه است بله لئو پارفوم اینتنس

Lancome La Vie Est Belle L’Eau de Parfum Intense