مارک جاکوبز بنگ-Marc Jacobs Bang

عطر ادکلن مارک جاکوبز بنگ-Marc Jacobs Bang عطری است خنک و تلخ. این عطر در سال ۲۰۱۰ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن مارک جاکوبزبنگ-Marc Jacobs Bang عطری است مردانه و محبوب.

عطر ادکلن مارک جاکوبز بنگ-Marc Jacobs Bang

عطر ادکلن مارک جاکوبز بنگ-Marc Jacobs Bang، در سال ۲۰۱۰ توسط کمپانی Marc Jacobs به بازار عرضه شد که با داشتن رایحه چوبی و معطر مناسب روزهای خنک پاییزی می باشد . این محصول با داشتن رایحه ای خنک و تلخ ،  مورد توجه بسیاری از آقایان سخت پسند قرار گرفته است .

کافیست حس پرواز را داشته باشید تا با این محصول که اولین محصول مردانه برند مارک جاکوبز می باشد تا اعماق آسمانها را با قدرت بی نظیر مردانه بشکافید و به کهکشانها رفته و تمامی فضا را از عطر خارق العاده و بسیار خاص و شیک و باکلاس این محصول پر کنید .

عطر Bang محصولی کاملا مردانه ، البته نه فقط جوانان بلکه برای هر نوع و هر سلیقه و هر تیپی که باشد . این محصول آنقدر هماهنگ و بروز و شیک و بی نظیر است که در همان ماه نخست تولید توانست ۳ جایزه بهترین عطر ماه را برای خود کنار بگذارد، از افتخارات این محصول همین بس که با وجود اولین محصول مردانه بودن از یک برند نوظهور توانست تمامی برندهای قدیمی و صاحب سبک را کنار بزند .

  • رایحه اولیه : لیمو ، هل
  • رایحه میانی : چوب صندل
  • رایحه پایه : مشک

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر مارک جاکوبز بنگ

ادکلن مارک جاکوبز بنگ

مارک جاکوبز بنگ

Marc Jacobs Bang