مرسدس بنز وی آی پی کلاب اینفینیت اسپایسی-قرمز-Benz VIP ClUb Infinite Spicy  

عطر ادکلن مرسدس بنز وی آی پی کلاب اینفینیت اسپایسی-قرمز-Benz VIP ClUb Infinite Spicy عطری است گرم و تند. این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر وادکلن عرضه شد. عطر ادکلن مرسدس بنز وی آی پی کلاب اینفینیت اسپایسی-قرمز-Mercedes Benz VIP ClUb Infinite Spicy عطری است مردانه و شیک.

عطر ادکلن مرسدس بنز وی آی پی کلاب اینفینیت اسپایسی-قرمز-Benz VIP ClUb Infinite Spicy

عطر ادکلن مرسدس بنز وی آی پی کلاب اینفینیت اسپایسی-قرمز-Benz VIP ClUb Infinite Spicy ، با توجه به بویی که دارد برای روزهای بهاری بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

پس از اولین اسپری مرسدس بنز اینفینیت اسپایسی بای الیویر کرسپ روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی فلفل سیچوان، انیسه و تخم گشنیز خواهید شد. بوی این ترکیب تند و شیرین، شادی و انرژی فراوانی را در شما ایجاد می‌کند. با گذشت زمان نت‌های میانی به‌آرامی جایگزین نت‌های آغازی خواهند شد. این نت‌ها از زنجبیل، هل و میوه‌ی درخت عرعر توت ساخته شده‌اند. این نت‌های سه‌گانه، انرژی و هیجان فراوانی را به شما منتقل می‌کنند. پس از مدتی طولانی، این نت‌ها با نت‌های پایانی جابجا خواهند شد. نت‌های‌ پایانی از عنبر، چوب کشمیر و چوب تیک ساخته شده‌اند. بوی این ترکیب به شما اعتمادبه‌نفس و تمرکز ویژه‌ای می‌بخشد.

روی شیشه نشان تجاری مرسدس بنز را که با رنگ نقره‌ای خودنمایی می‌کند را می‌توانید مشاهده کنید. شیشه به رنگ قرمز است و خبر از حال و هوای تند این عطر می‌دهد. در بطری با رنگ نقره‌ای‌اش درخشش خاصی دارد و وزن خوبی به ترکیب کلی این عطر اضافه کرده است. در پایین شیشه، نام Infinite Spicy و کمی پایین‌تر از آن نام طراح عطر را با خطی زیبا می‌بینید.

  • رایحه اولیه : بادیان ختایی , فلفل سیچوان , گشنیز
  • رایحه میانی : زنجبیل , هل , دانه سرو کوهی
  • رایحه پایه : چوب درخت ساج , چوب کشمیر , آمبروکسان

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر مرسدس بنز اینفینیت اسپایسی

ادکلن مرسدس بنز اینفینیت اسپایسی

مرسدس بنز اینفینیت اسپایسی

ادکلن مرسدس بنز اینفینیت اسپایسی قرمز

Benz VIP ClUb Infinite Spicy