مرسدس بنز وی آی پی کلاب پیور وودی-سبز-Benz VIP Club Pure Woody

عطر ادکلن مرسدس بنز وی آی پی کلاب پیور وودی-سبز-Benz VIP Club Pure Woody عطری است تند. این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن مرسدس بنز وی آی پی کلاب پیور وودی-سبز-Mercedes Benz VIP Club Pure Woody عطری است مردانه و شیک.

عطر ادکلن مرسدس بنز وی آی پی کلاب پیور وودی-سبز-Benz VIP Club Pure Woody

عطر ادکلن مرسدس بنز وی آی پی کلاب پیور وودی-سبز-Benz VIP Club Pure Woody ، توسط Harry Fremont معروف به صورت کاملا حرفه ای تولید شده و وارد بازار جهانی شد.

به‌محض اولین اسپری از مرسدس بنز پیور وودی بای هری فرمونت وودی روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی هل، سیب و زنجبیل خواهید شد. بوی این ترکیب تند و شیرین، شادی و انرژی فراوانی را در شما ایجاد می‌کند. با گذشت زمان نت‌های میانی به‌آرامی جایگزین نت‌های آغازی خواهند شد. این نت‌ها از مریم‌گلی، برگ بنفشه و گل شمعدانی ساخته شده‌اند. این نت‌های سه‌گانه طراوت و تازگی را به شما منتقل می‌کنند. پس از مدتی طولانی، این نت‌ها با نت‌های پایانی جابجا خواهند شد. نت‌ پایانی از عنبر ساخته شده است. بوی عنبر به شما اعتمادبه‌نفس و هیجان ویژه‌ای هدیه می‌کند.

روی بطری نشان تجاری مرسدس – بنز را با رنگ نقره‌ای ببینید. روی شیشه نام Pure Woody و در پایین آن نام Harry Fremont را با رنگ سفید مشاهده می‌کنید. در فلزی بطری با رنگ نقره‌ای و درخشانش به‌خوبی روی شیشه‌ی سبز پیور وودی سوار شده است.

  • رایحه اولیه : زنجبیل , هل , سیب
  • رایحه میانی : شمعدانی , سالویا اسکلاریا , برگ بنفشه
  • رایحه پایه : کهربا

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن مرسدس بنز وی آی پی کلاب پیور وودی

ادکلن مرسدس بنز وی آی پی کلاب پیور وودی

مرسدس بنز وی آی پی کلاب پیور وودی-سبز

ادکلن مرسدس بنز سبز

Benz VIP Club Pure Woody