نارسیس رودریگز نارسیسو ادو تویلت-Narciso Rodriguez Narciso EDT

عطر ادکلن نارسیس رودریگز نارسیسو ادو تویلت-Narciso Rodriguez Narciso EDT عطری است شیرین و ملایم. این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلنعرضه شد. عطر ادکلن نارسیس رودریگز نارسیسو ادو تویلت-Narciso Rodriguez Narciso EDT عطری است زنانه و خاص.

عطر ادکلن نارسیس رودریگز نارسیسو ادو تویلت-Narciso Rodriguez Narciso EDT

عطر ادکلن نارسیس رودریگز نارسیسو ادو تویلت-Narciso Rodriguez Narciso EDT،عطری است بسیار مطبوع، ملایم و آرامش بخش که با رایحه نیمه شیرین مشک به همراه رایحه دلپذیر گل صدتومانی آغاز می شود که بسیار جذاب و دوست داشتنی است. با گذر زمان و با اضافه شدن وانیل عطر حالتی دلچسب و خامه ای پیدا که با رایحه گل صدتومانی و تلخی ضعیفی از چوبها در پس زمینه همراه شده است.

این بار نارسیسو در یک شیشه‌ی سیاه و مینیمال در دسترس بانوان قرار گرفته است. این طراحی ساده باعث دوست‌داشتنی‌تر شدن نارسیسو شده است. روی بطری، نشان Narciso با رنگ سفید خودنمایی می‌کند. مایع سیاه‌رنگ درون بطری به‌راحتی از روی شیشه‌ی شفاف و ضخیم آن دیده می‌شود. گردن و نازل بطری با جنس فلزی و رنگ نقره‌ای خود، زیر نور درخشش خوبی دارند. در بطری با شکل مکعبی و افقی که دارد، ترکیب کلی نارسیسو را زیباتر کرده است.

  • رایحه اولیه : رز , گل صدتومانی
  • رایحه میانی : مشک
  • رایحه پایه : خس خس , سدر

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر نارسیس رودریگز نارسیسو ادو تویلت

ادکلن نارسیس رودریگز نارسیسو ادو تویلت

نارسیس رودریگز نارسیسو ادو تویلت مشکی

Narciso Rodriguez Narciso EDT