ورساچه بلو جینز-Versace Blue Jeans

عطر ادکلن ورساچه بلو جینز-Versace Blue Jeans عطری است خنک و شیرین. این عطر در سال ۱۹۹۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن ورساچه بلو جینز-Versace Blue Jeans عطری است مردانه و خاص.
عطر ادکلن ورساچه بلو جینز-Versace Blue Jeans

عطر ادکلن ورساچه بلو جینز-Versace Blue Jeans،عطری است شاداب، کلاسیک و شیک که رایحه ای خنک،گلدار و پودری را به شما عرضه می دارد.

اگر با دقت به شیشه‌ی این ادکلن نگاه کنید، متوجه طراحی کلاسیک و زیبای آن می‌شوید. این بطری بیشتر شبیه به بطری‌های نوشیدنی است. روی بطری نام Versus و در پایین آن، نشان تجاری Blue Jeans را مشاهده می‌کنید. مایع آبی‌ رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌خوبی دیده می‌شود. در بطری با رنگ سیاهش، تضاد مناسبی را با شیشه ایجاد کرده است. روی در بطری طرح معروف ورساچه کار شده که بر زیبایی آن می‌افزاید.

رایحه ابتدایی عطر با بوی شیرین و شاداب مرکباتی آغاز میشود که حضور اسطوخدوس حسی سبز، تلخ، تمیز و صابونی مانند به آن می دهد. با گذر زمان عطر کمی شیرین تر شده و با اضافه شدن گل های زنبق و رز حسی پودری، گلدار و بسیار جذاب پیدا می کند. در کنار حس شاداب و گلدار رایحه مشخصی از چوب ها نیز قرار دارند که تلخی و حس مردانه شیک و دوست داشتی به ترکیب عطر می افزایند.

  • رایحه اولیه : ترنج , اقاقیای برزیلی , ریحان , رازیانه , مرکبات , سرو کوهی
    رایحه میانی : اسطوخودوس , رز , شمعدانی , گل آفتاب پرست , گل برف , میخک صدپر ,یاس , درخت نراد , نعناع هندی
    رایحه پایه : زنبق , وانیل , دانه تونکا , چوب صندل سفید , خس خس , مشک , کهربا ,سدر , نعناع هندی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ورساچه بلو جینز

ادکلن ورساچه بلو جینز

ورساچه بلو جینز

Versace Blue Jeans