ورساچه من-Versace Man

عطر ادکلن ورساچه من-Versace Man عطری است گرم و ملایم. این عطر در سال ۲۰۰۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن ورساچه من- Versace Man عطری است مردانه و خاص.

عطر ادکلن ورساچه من-Versace Man

عطر ادکلن ورساچه من-Versace Man، با رایحه ای گرم و ملایم  حاصل تنباکو ، گلپر و فلفل همچنین سبکی تند و چوبی به بازار عرضه شد . این ادکلن مردانه با داشتن ماندگاری بسیار بالا و میزان پراکندگی عالی برای مصرف در شب های سرد زمستانی انتخاب عالی می باشد  . رایحه ی آن کمی پودری ، خوش بو و دوست داشتنی بوده و با هر سلیقه ای سازگار است .

بطری ورساچه من بسیار شیک و زیبا طراحی شده است. روی بطری در یک کادر مسی‌رنگ، نشان ورساچه و عبارت Man حک شده است. بطری به رنگ بنفش بوده و حال و هوای تندش را نشان می‌دهد. بریدگی‌های دور بطری جلوه‌ی خاصی به طرح کلی آن بخشیده‌اند. با اسپری کردن ورساچه من روی پوست و محل نبضتان بوی فلفل، نارنج و شکوفه‌ی پرتقال را استشمام خواهید کرد. این ترکیب تند مرکباتی و شیرین، شادی و هیجان فراوانی را در شما ایجاد خواهد کرد. در ادامه و با سپری شدن زمان، متوجه جابجایی نت‌های آغازی و میانی خواهید شد. نت‌های میانی به‌آرامی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از ترکیب زعفران و هل تشکیل می‌شوند. پس از استشمام بوی این نت‌های گرم و شیرین شادی و طراوت بیشتری خواهید داشت. پس از مدتی طولانی اگر کمی دقت کنید متوجه بوی تنباکو، چوب کشمیر، عنبر و گل لادن خواهید شد. این ترکیب چوبی و شیرین، آرامش و تعادل روحی زیادی را به شما منتقل می‌کند.

  • رایحه اولیه : ترنج – گلپر – فلفل
  • رایحه میانی : زعفران – هل
  • رایحه پایه : عنبر – چوب صندل – تنباکو

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ورساچه من

ادکلن ورساچه من

ورساچه من

ادکلن ورساچه مردانه

Versace Man