کارتیر ماست دی کارتیر گلد-Cartier Must de Cartier Gold

عطر ادکلن کارتیر ماست دی کارتیر گلد-Cartier Must de Cartier Gold عطری است گرم و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن کارتیر ماست دی کارتیر گلد-Cartier Must de Cartier Gold عطری است زنانه و لاکچری.

عطر ادکلن کارتیر ماست دی کارتیر گلد-Cartier Must de Cartier Gold

عطر ادکلن کارتیر ماست دی کارتیر گلد-Cartier Must de Cartier Gold، عطری است با ساختاری کلاسیک، شیک و رسمی که ترکیبی از حس تلخ گیاهی و رایحه شیرین وانیل را ارائه داده است.

روی این بطری نام Must de Cartier قابل مشاهده است. مایع طلایی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌خوبی دیده می‌شود. در بطری از جنس فلز بوده و با رنگ جذابش، چهره‌ی شیشه را زیباتر نشان می‌دهد.

رایحه ابتدایی عطر با بویی شاداب، سبز و در عین حال تلخ و کمی متفاوت از عطرهای معمول آغاز می شود که حضور صمغ گیاه باریجه عامل اصلی این شروع متفاوت و در عین حال جذاب است. در کنار این حس گیاهی رایحه گرم و شیرین وانیل نیز قرار دارد تا جذابیتی ویژه به آن ببخشد. با گذر زمان حس سبز و گیاهی به حالتی تلخ تر و چوبی مانند تغییر پیدا می کند در حالی که رایحه شیرین وانیل به همراه اوسمانتوس حسی شیرین، گلدار و مطبوع به عطر اضافه کرده و به خوبی تلخی و حس گیاهی را مهار می کنند.

  • رایحه اولیه : ترکیبات سبز , صمغ گالبانیوم
  • رایحه میانی : گل اوسمانتوس , یاس
  • رایحه پایه : وانیل

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر کارتیر ماست دی کارتیر گلد

ادکلن کارتیر ماست دی کارتیر گلد

کارتیر ماست دی کارتیر گلد

Cartier Must de Cartier Gold