کارتیر پاشا ادیشن نویر اسپرت-Cartier Pasha de Edition Noire Sport

عطر ادکلن کارتیر پاشا ادیشن نویر اسپرت-Cartier Pasha de Edition Noire Sport عطری است خنک و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلنعرضه شد.عطر ادکلن کارتیر پاشا ادیشن نویر اسپرت-Cartier Pasha de Edition Noire Sport عطری است مردانه و لاکچری.

عطر ادکلن کارتیر پاشا ادیشن نویر اسپرت-Cartier Pasha de Edition Noire Sport

عطر ادکلن کارتیر پاشا ادیشن نویر اسپرت-Cartier Pasha de Edition Noire Sport،عطری است خنک و مدرن که با رایحه دوست داشتنی و شیرین مرکبات آغاز می شود که حسی دریایی و کمی تلخ با آن ترکیب شده تا آن را لذت بخش تر و شاداب تر نماید. با گذر زمان عطر شیرین تر شده و حس نسبتا گرمی پیدا می کند در حالی که همچنان شاداب است و حال تلخی کمی از چوب صندل نیز به عطر اضافه می شود تا در مجموع رایحه ای ساده، مردانه و خوشبو را به وجود بیاورند.

بطری پاشا د کارتیه جدید در همان پلتفرم قبلی ولی با کمی تغییررنگ ساخته شده است. نیمه‌ی پایینی شیشه کمی تیره‌تر شده و نیمه‌ی بالایی به رنگ سرخ دیده می‌شود. روی این استوانه‌ی موشک‌مانند، نشان تجاری Cartier و نام Pasha de Cartier Edition Noire Sport را مشاهده می‌کنید. درپوش این عطر به رنگ نقره‌ای است و شکلی گنبدی دارد. در بالاترین نقطه‌ی درپوش درست روی رأس آن، قسمت مشکی‌رنگ را مشاهده می‌کنید.

  • رایحه اولیه : آب , مرکبات
  • رایحه میانی : آب دریا
  • رایحه پایه : چوب صندل سفید , کهربا , سدر

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر کارتیر پاشا ادیشن نویر اسپرت

ادکلن کارتیر پاشا ادیشن نویر اسپرت

کارتیر پاشا د کارتیر ادیشن نویر اسپرت

Cartier Pasha de Edition Noire Sport