کارولینا هررا سی اچ لئو-Carolina Herrera CH L’Eau

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ لئو-Carolina Herrera CH L’Eau عطری است با رایحه گرم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۰ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر ch کارولینا هررا سی اچ لئوعطری است زنانه و شیک.

عطر کارولینا هررا سی اچ لئو-Carolina Herrera CH L’Eau

عطر کارولینا هررا سی اچ لئو-Carolina Herrera CH L’Eau محصول جدید برند کارولینا هررا میباشد که در سال ۲۰۱۱ طراحی و روانه ی بازار گشت . رایحه ی آن بگونه ای طراحی شده که مصرف کننده را از آلودگی های کنونی ، از استرس ها و ازدحام امروزی به باغی پر از گل های معطر و با طراوت هدایت میکند . رایحه ی خوش این محصول بگونه ای است که در اوج استفاده از رایحه های شیرین و گرم ، در نهایت نتی ملایم و دلنشین را از خود بر جای میگذارد.بطری CH L’eau بسیار شیک و زنانه طراحی شده است. روی بطری حروف CH که علامت اختصاری برند کارولینا هررا است را مشاهده می‌کنید. مایع درون بطری از روی شیشه‌ی آن به‌خوبی دیده می‌شود. در بطری با رنگ طلایی و شکل استوانه‌ای‌اش به‌خوبی روی شیشه سوار شده و خودنمایی می‌کند. یک روبان پارچه‌ای از گردن بطری آویزان شده که روی آن نشان طلایی CH دیده می‌شود.

نت ابتدایی آن شکوفه ی لیمو ، فریزیا ، پوست پرتقال تلخ و ترنج و درنت میانی آن سوسن سفید ، یاسمن ، رز ، بنفشه و در نت اصلی دارچین ، خر زهره ی نریوم ، درخت سیب ، چوب صندل سفید و آفتابگردان استفاده شده است . بطری این محصول به شکل استوانه ای بلند با مایع ای به رنگ صورتی روشن و دربی طلایی رنگ به همراه آویزهای مورد علاقه ی این برند طراحی شده که از ویژگی های این عطر محسوب میگردد . روشنی و شادابی حضور در باغی پر از گل های خارق العاده را با این عطر استثنایی و نسخه ی جدید سی اچ کارولینا امتحان کنید . مطمئنا شیرینی این محصول را به شدت میپسندید ، چرا که ترکیبی با چنین ساختار و آمیزه ای با چنین قدرت به ندرت در دنیای عطر و ادکلن دیده میشود . این محصول با قدرت هر چه تمام بازارهای جهان و همچنین ایران را در دست خود گرفت و جای خود را در پشت ویترین های فروشگاه های برتر جهان تثبیت نمود.

  • رایحه اولیه : پرتقال , شکوفه لیمو ترش , نارنج , ترنج , فریزیا

رایحه میانی : بنفشه , رز , گل برف , یاس

رایحه پایه : درخت سیب , گل آفتاب پرست , گل خرزهره , دارچین , چوب صندل سفید

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر کارولینا هررا سی اچ لئو

ادکلن کارولینا هررا سی اچ لئو

کارولینا هررا سی اچ لئو

Carolina Herrera CH L’Eau