کارولینا هررا سی اچ من آفریقا-Carolina Herrera CH Men Africa

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ من آفریقا-Carolina Herrera CH Men Africa عطری است گرم و تند.این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ من آفریقا-Carolina Herrera CH Men Africa عطری است مردانه و جذاب.

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ من آفریقا-Carolina Herrera CH Men Africa

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ من آفریقا-Carolina Herrera CH Men Africa،که یکی از ادکلن های خانواده سی اچ به حساب می آید از رایحه معتدل و چهارفصل برخوردار است.

وقتی خوب به شیشه‌ی این ادو تویلت نگاه کنید، متوجه طراحی زیبای آن خواهید شد. شیشه با یک روکش چرمی پوشیده شده است. این پوشش چرمی مثل لباس‌هایی است که برای استتار در جنگل استفاده می‌شوند. در پایین شیشه و در سمت راست آن نشان تجاری کارولینا هررا با رنگ طلایی به چشم می‌خورد. در بطری به رنگ طلایی بوده و با نشان CH که روی شیشه نوشته شده، هماهنگی خوبی ایجاد کرده است.

به‌محض اولین اسپری از CH Men Africa روی پوست و در محل نبض یا لباستان، بوی پرتقال ماندارین و فلفل صورتی را احساس خواهید کرد. این ترکیب تند و شیرین، انرژی و نشاط زیادی را به شما منتقل می‌کند. وقتی مدتی از این حالت گذشت، متوجه جانشینی نت‌های میانی به‌جای نت‌های آغازی خواهید شد. نت‌های میانی از گیاه مریم‌گلی آبی و فلفل فرنگی شیرین تشکیل شده‌اند. این ترکیب دوگانه، تأثیر نت‌های قبلی را دوچندان خواهد کرد. پس از مدتی طولانی، مسیر بویایی این عطر به سمت نت‌های پایانی منحرف خواهد شد. چوب سدر، قهوه و چوب کشمیر، عناصر تشکیل‌دهنده‌ی نت‌های پایانی هستند. بوی تلخ قهوه، آرامشی عمیق در شما ایجاد می‌کند. بوی چوب سدر هم استرس و اضطراب را از شما دور می‌کند.

  • رایحه اولیه : فلفل صورتی , نارنگی ماندارین
    رایحه میانی : سالویا , فلفل قرمز شیرین
    رایحه پایه : چوب کشمیر , قهوه , سدر

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر کارولینا هررا سی اچ من آفریقا

ادکلن کارولینا هررا سی اچ من آفریقا

کارولینا هررا سی اچ من آفریقا

سی اچ افریکا مردانه

Carolina Herrera CH Men Africa