کالوین کلین اترنیتی ناو مردانه-Calvin Klein Eternity Now For Men

عطر ادکلن کالوین کلین اترنیتی ناو مردانه-Calvin Klein Eternity Now For Men عطری است شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن سی کی اترنیتی ناو فور من-CK Eternity Now For Men عطری است مردانه و شکیل.

عطر ادکلن کالوین کلین اترنیتی ناو مردانه-Calvin Klein Eternity Now For Men

عطر ادکلن کالوین کلین اترنیتی ناو مردانه-Calvin Klein Eternity Now For Men ،عطری است مدرن و خوشبو بر پایه رایحه میوه ها و تلخی ضعیفی از ادویه ها.

رایحه ابتدایی عطر با بوی شیرین و نیمه شادابی از ترکیب میوه های مختلفی از جمله میوه ستاره ای، نارگیل و لیمو ترکیب با گرما و شیرینی مشخصی از وانیل آغاز می شود که جذاب و بسیار دوست داشتنی است. با گذر زمان حس شیرین و میوه ای کماکان قایل استشمام است و حال با اضافه شدن تندی و تلخی ملایمی از انیس و چوب سدروس پیچیدگی عطر بیشتر شده و رایحه مردانه تر و خوشبوتر می گردد.

شیشه‌ی Eternity Now بسیار مدرن و امروزی طراحی شده است. روی شیشه، نام Eternity Now و در پایین آن، نشان تجاری کلوین کلاین را با رنگ مشکی مشاهده می‌کنید. مایع درون بطری به رنگ توسی بوده و از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌خوبی دیده می‌شود. در بطری با رنگ شفاف و شکل مکعبی‌اش، به‌خوبی روی شیشه سوار شده است.

  • رایحه اولیه : زنجبیل , نارگیل , بادیان ختایی
  • رایحه میانی : کارامبولا , سدر , نعناع هندی
  • رایحه پایه : وانیل , دانه تونکا , سدر

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر کالوین کلین اترنیتی ناو مردانه

ادکلن کالوین کلین اترنیتی ناو مردانه

سی کی اترنیتی ناو مردانه

Calvin Klein Eternity Now For Men