گرلن سانتال رویال-Guerlain Santal Royal

عطر ادکلن گرلن سانتال رویال-Guerlain Santal Royal عطری است گرم و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن گرلن سانتال رویال-Guerlain Santal Royal عطری است زنانه و مردانه و شیک.

عطر ادکلن گرلن سانتال رویال-Guerlain Santal Royal

عطر ادکلن گرلن سانتال رویال-Guerlain Santal Royal ،عطری است گرم و شرقی و کمی تلخ و چوبی که با بالانس خوب بین روایح شیرین و تلخ عطری مناسب برای هر دو جنسیت تولید کرده است.

بطری این عطر بسیار شیک و لوکس طراحی شده است. شیشه به رنگ سیاه بوده و روی آن یک طرح طلایی‌رنگ دایره‌ای کار شده است. روی این دایره‌ی طلایی نام Santal Royal و نشان تجاری گرلن با رنگ تیره دیده می‌شود. درپوش بطری شکلی کروی و رنگی طلایی دارد. دور گردن طلایی بطری، یک روبان پارچه‌ای نفیس بسته شده که حس تجملاتی و لوکسی به طرح کلی Santal Royal اضافه می‌کند.

رایحه ابتدایی عطر با بوی گرم و شیرین کهربا آغاز می شود که رایحه ضعیفی از عود و چرم به آن حس تلخ بخشیده و رایحه ملایمی از گل رز نیز در این بین خودنمایی می کند. با گذر زمان رایحه کهربا قدرت بیشتری به خود می گیرد و عطر را گرمتر و شیرین تر می کند و با کمک دارچین رایحه ای گرم و شیرین و کمی تلخ و دارچینی را خلق می کنند در حالی که چرم و عود و رز بسیار ملایم قابل استشمام هستند.

  • رایحه اولیه : بهارنارنج , یاس
    رایحه میانی : رز , دارچین , هلو
    رایحه پایه : چوب صندل سفید , چرم , مشک , کهربا , عود

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر گرلن سانتال رویال

ادکلن گرلن سانتال رویال

گرلن سانتال رویال

Guerlain Santal Royal