آنتونیو باندراس اسپلش بلو سداکشن زنانه-Antonio Banderas Splash Blue Seduction

عطر ادکلن آنتونیو باندراس اسپلش بلو سداکشن زنانه-Antonio Banderas Splash Blue Seduction عطری است خنک و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن آنتونیو باندراس اسپلش بلو سداکشن-Antonio Banderas Splash Blue Seduction عطری است زنانه و لاکچری.

عطر ادکلن آنتونیو باندراس اسپلش بلو سداکشن زنانه-Antonio Banderas Splash Blue Seduction

عطر ادکلن آنتونیو باندراس اسپلش بلو سداکشن زنانه-Antonio Banderas Splash Blue Seduction،عطری است بسیار شاداب، میوه ای و مدرن که رایحه بی نظیری از میوه های مختلف ترکیب با رایحه ملایمی از گل ها را ارائه داده است.

بطری، بسیار شیک و به شکل یک مکعب ساخته شده است. این مکعب به‌خوبی در دست بانوان جا می‌شود. مایع درون بطری به رنگ آبی است و از روی شیشه به‌وضوح دیده می‌شود. درپوش نقره‌ای‌رنگ طرح کلی عطر را کامل می‌کند. بالای درپوش، نشان تجاری آنتونیو باندراس حک شده است.

رایحه ابتدایی عطر با بوی شاداب و ترش و شیرین نارنگی و انگور فرنگی آغاز می شود که حسی ترش و آبدار دارند و در کنارشان رایحه گلابی و هلو نیز قرار دارد که بخش شیرین و میوه ای عطر را رقم می زنند. با گذر زمان با اضافه شدن مشک حس شاداب عطر بیشتر به سمت شیرین تمایل پیدا می کند تا ترش و در این میان رایحه ملایمی از گل های گاردنیا و فریزیا حس گلی سفید و مطبوعی به عطر می افزایند.

  • رایحه اولیه : انگور فرنگی سیاه , گلابی , نارنگی , هلو
    رایحه میانی : تمشک , رز , فریزیا , یاس , گاردنیای یاسمنی
    رایحه پایه : روایح چوبی , مشک

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر آنتونیو باندراس اسپلش بلو سداکشن زنانه

ادکلن آنتونیو باندراس اسپلش بلو سداکشن زنانه

آنتونیو باندراس اسپلش بلو سداکشن زنانه

Antonio Banderas Splash Blue Seduction