اس تی دوپونت سو دوپونت زنانه-S.t Dupont So Dupont Pour Femme

عطر ادکلن اس تی دوپونت سو دوپونت زنانه-S.t Dupont So Dupont Pour Femme عطری است ملایم و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلنعرضه شد.عطر ادکلن اس تی دوپونت سو دوپونت-S.t Dupont So Dupont Pour Femme عطری است زنانه و جذاب.

عطر ادکلن اس تی دوپونت سو دوپونت زنانه-S.t Dupont So Dupont Pour Femme

عطر ادکلن اس تی دوپونت سو دوپونت زنانه-S.t Dupont So Dupont Pour Femme ، از رایحه‌ای گلی و دلربایی برخوردار است.

وقتی این عطر را روی پوست و محل نبضتان اسپری کنید، متوجه بوی میوه‌هایی مانند گلابی و تمشک سیاه به همراه یلانگ‌یلانگ و گل سنبل خواهید شد. این ترکیب شیرین، باعث ایجاد طراوت و نشاط در روحیه‌ی شما می‌شود. پس از مدتی، متوجه جابه‌جایی نت‌های میانی و آغازی خواهید شد. نت‌های میانی از ترکیب گل میخک، زنبق دره، ماگنولیا و یاسمین تشکیل ‌شده‌اند. بوی این گل‌ها، شادی و انرژی مثبت را به شما هدیه می‌کند. پس از مدتی طولانی، نت‌های میانی جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. این ‌نت‌ها از مشک، چوب صندل، گیاه پاتچولی و چوب سدر تشکیل می‌شوند. استشمام بوی این ترکیب استرس و اضطراب را از شما دور کرده و آرامش و اعتمادبه‌نفس را جایگزین آن می‌کند.

روی بطری این عطر و در یک کادر دایره‌ای، نام سو دوپون با رنگ روشن چاپ شده است. دور گردن بطری یک روبان صورتی‌رنگ مثل یک پاپیون گره خورده است. در بطری با رنگ طلایی و قد کوتاهش ترکیب کلی این شیشه را زیباتر می‌کند. در بالای در بطری، حرف انگلیسی D با خطی زیبا به‌صورت برجسته کار شده است. مایع صورتی روشن درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف این عطر به‌خوبی دیده می‌شود.

  • رایحه اولیه : توت سیاه , گلابی , سنبل , گل یلانگ
  • رایحه میانی : گل برف , گل صدتومانی , مگنولیا , یاس
  • رایحه پایه : چوب صندل سفید , مشک , سدر , نعناع هندی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر اس تی دوپونت سو دوپونت زنانه

ادکلن اس تی دوپونت سو دوپونت زنانه

اس تی دوپونت سو دوپونت زنانه

S.t Dupont So Dupont Pour Femme