تام فورد ولوت ارکید – Tom Ford Velvet Orchid

عطر ادکلن تام فورد ولوت ارکید – Tom Ford Velvet Orchid عطری است با رایحه گرم و شیرین . این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر تام فورد ولوت ارکید عطری است زنانه و جذاب.

عطر تام فورد ولوت ارکید-Tom Ford Velvet Orchid

عطر زنانه ولوت ارکید از برند مطرح و سرشناس تام فورد در امتداد نسخه ی اصلی ، بلک ارکید تولید شده در سال ۲۰۰۶ ، اینبار با حفظ همان ساختار بطری و با رنگ بنفش و با ارئه ی نسخه ای پر زرق و برق گلدار که میراثی جسورانه از تام فورد بلک ارکیده بوده با وعده ی شخصیت منحصر بفرد، به بازار ارسال شد. این ادو پرفیوم برای شب‌های پاییزی و زمستانی پیشنهاد می‌شود. طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز‌های معروفی مانند «Yann Vasnier»، «Calice Becker»، «Shyamala Maisondieu» و «Antoine Maisondieu» انجام شده است. بطری این عطر به رنگ بنفش تیره است. این بطری کبود بسیار زیبا و کلاسیک طراحی شده است. دور گردن بطری، یک نخ طلایی پیچیده شده که روی آن یک پلاک طلایی کار شده است. روی بطری هم یک پلاک طلایی کار شده که روی آن نشان تام فورد و نام Velvet Orchid را می‌توانید ببینید. روی این بطری خطوط عمودی و موازی بسیار زیبایی حک شده که بر زیبایی این شیشه افزوده‌اند.

در نت ابتدایی عطر ادکلن زنانه تام فورد ولوت ارکید ، عطر کار خود را با باز نمودن رایحه ای تلفیقی از موادی همچون ترنج ، نارنگی ، سوکان ( عصاره خالص رم ) ، و عسل آغاز مینماید . در نت میانی و قلب رایحه ، یادداشت هایی از گل های شکوفه پرتقال ، یاس استانبولی ، یاس ، روغن گل رز ، ارکیده سیاه ، ارکیده ، مگنولیا ، گل سنبل ، نرگس و گل آفتاب گردان به چشم میخورد و در نت انتهایی و پایه نیز گل حنا پرو ، لادن ، چوب صندل ، نوعی صمغ ، چرم مخمل نما و وانیل در ساختار این عطر شگفت انگیز حضور دارند . عطر ادکلن زنانه تام فورد ولوت ارکید دارای رایحه ای گرم و شیرین بوده و مناسب مجالس شبانه در فصول سرد سال می باشد.

  • رایحه اولیه : ترنج , نارنگی ماندارین , عسل
  • رایحه میانی : ارکیده , رز , سنبل , گل آفتاب پرست , مگنولیا , نرگس , شکوفه پرتقال
  • رایحه پایه : وانیل , چوب صندل سفید , جیر , لابدانیوم , بلسان پرویی , صمغ درختچه مر

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر تام فورد ولوت ارکید

ادکلن تام فورد ولوت ارکید

تام فورد ولوت ارکید

Tom Ford Velvet Orchid