تام فورد گری وتیور-Tom Ford Grey Vetiver EDT

عطر ادکلن تام فورد گری وتیور-Tom Ford Grey Vetiver EDT عطری است با رایحه تند و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . تام فورد گری وتیور- Tom Ford Grey Vetiver EDT عطری است مردانه و خاص .

عطر ادکلن تام فورد گری وتیور-Tom Ford Grey Vetiver EDT

عطر ادکلن تام فورد گری وتیور-Tom Ford Grey Vetiver EDT،با بوی شیرین و تندش به‌ جز فصل زمستان برای فصول دیگر سال مناسب است.«هری فرمونت»(Harry Fremont) ، عطرساز برجسته و معروف، طراحی و فرمولاسیون این عطر را انجام داده است.

عطر Grey Vetiver یکی از برترین و محبوب ترین عطرهای جهان به شمار می رود .عطری با نشاط و بسیار احساس برانگیز که بارز ترین ویژگی آن در پخش و ماندگاری بالا است.

بطری این عطر خیلی ساده و کلاسیک طراحی شده و برای کسانی که با دنیای عطر و عطرسازی آشنایی دارند، مفهوم خاصی دارد. در کشیده‌ی بطری، نقره‌ای‌رنگ است و خطوط موازی و عمودی زیادی روی خودش دارد که هارمونی جالبی با شیشه ایجاد کرده است. روی بطری و در پلاکی نقره‌ای‌رنگ، نام TOM FORD و در پایین آن GREY VETIVER به‌خوبی دیده میشود.

وقتی این عطر آمریکایی را روی پوست و محل نبضتان اسپری کنید، به‌سرعت بوی لیمو، نارنج، ریحان و گریپ‌فروت را متوجه می‌شوید. این نت تند و شیرین، طراوت و تازگی را به روح شما و اطرافیانتان تزریق می‌کند. در ادامه و پس از مدتی، شاهد تغییر مسیر خط بویایی این عطر خواهید بود. در این زمان، نت‌های میانی به‌آرامی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. نت‌های میانی از ریشه‌ی زنبق، گیاه درمنه و مریم‌گلی ساخته ‌شده‌اند. اعتمادبه‌نفسی که از بوی این ترکیب می‌گیرید، تا مدت زیادی در شما احساس می‌شود. پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی جای نت‌های میانی را برای ماندگاری بیشتر می‌گیرند. این نت‌ها از علف وتیور، مشک، عنبر و اوک‌موس تشکیل می‌شوند.

  • رایحه اولیه:لیمو، نارنج، ریحان و گریپ‌فروت
    رایحه میانی:ریشه‌ی زنبق، مریم‌گلی و گیاه درمنه
    رایحه پایه:علف وتیور، مشک، عنبر و اوک‌موس

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر تام فورد گری وتیور

ادکلن تام فورد گری وتیور

تام فورد گری وتیور

ادکلن تام فورد گری وتیور ادو تویلت

Tom Ford Grey Vetiver EDT

Tom Ford Grey Vetiver Eau de Toilette