تیری موگلر الین عود ماجستیو-Thierry Mugler Alien Oud Majestueux

عطر ادکلن تیری موگلر الین عود ماجستیو-Thierry Mugler Alien Oud Majestueux عطری است گرم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلنعرضه شد. عطر ادکلن تیری موگلر الین عود ماجستیو-Thierry Mugler Alien Oud Majestueux عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن تیری موگلر الین عود ماجستیو-Thierry Mugler Alien Oud Majestueux

عطر ادکلن تیری موگلر الین عود ماجستیو-Thierry Mugler Alien Oud Majestueux،عطری است خوشبو، شیک و کاملا زنانه که شروعی گرم و شیرین از رایحه کهربا و گل یاس دارد که تلخی ملایمی از عود نیز در کنارشان حضور دارد تا رایحه را رسمی تر و جذابتر نماید. با گذر زمان رایحه عود محو شده و جای خود را به چرم و حس قویتری از گل یاس میدهد. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای شیرین و دلچسب از گل یاس و کهرباست که تلخی شیک و ضعیفی از چرم در پس زمینه به همراه دارد.پس از استشمام بوی این نت‌ها، اعتمادبه‌نفس بالایی خواهید داشت.

Alien Oud Majestueux جزو بهترین عطرهای شرقی به‌حساب می‌آید.بطری این عطر بسیار زیبا و شیک طراحی شده است. این شیشه‌ی مرموز و خوش‌دست به‌خوبی مایع طلایی‌رنگ درونش را اسپری می‌کند. روی بطری نام Alien با یک خط عجیب‌وغریب کار شده است. درپوش بطری با شکل خاص و شیکش به‌خوبی روی شیشه سوار شده است.

  • رایحه آغازی:هل و زعفران
  • رایحه میانی:گل یاسمین و چوب کشمیر
  • رایحه پایانی:چوب آگار (عود) و عنبر

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر تیری موگلر الین عود ماجستیو

ادکلن تیری موگلر الین عود ماجستیو

تیری موگلر الین عود ماجستیو

ادکلن تیری موگلر الین عود مجستو

ادکلن تیری موگلر الین عود مجستیکس

Thierry Mugler Alien Oud Majestueux