درمان سوزش ادرار در طب سنتی

درمان سوزش ادرار در طب سنتی

بسیاری از مردم گاهی اوقات با ناراحتی های مختصر ادراری روبرو می شوند؛ ولی هنگامی که شما در حین ادرار درد داشته باشید ممکن است مبتلا به دیزوری (سوزش ادرار) باشید.

دیزوری احساس درد، سوزش و ناراحتی در مجاری ادراری در هنگام ادرار می باشد. در برخی از موارد دیزوری ممکن است با احساس گرمای بیش از حد بدن نیز همراه باشد.

 

خود دیزوری یک بیماری نیست ولی می تواند نشانه بیماری های دیگر باشد. دیزوری در سنین بین 18 تا 50 سالگی بین زنان و مردان رایج می باشد. مطالعات نشان داده که زنان بیشتر از مردان در معرض این بیماری قرار دارند.

 

شایع ترین علت ناراحتی ادراری در زنان عفونت باکتریایی مجاری ادراری می باشد. در مردان اورتریت و شرایط خاص پروستات می تواند منجر به ایجاد این مشکل شود.

دلایل شایع دیگری که ممکن است باعث ناراحتی های ادراری شوند عبارتند از: سنگ کلیه، کلامیدیا، التهاب مثانه (عفونت مثانه)، تب خال تناسلی، عفونت کلیه، التهاب پروستات، بیماری های مقاربتی (STDs)، عفونت های واژن و عفونت های قارچی (واژن).  بهداشت نامناسب و کم آبی نیز ممکن است از عوامل ایجاد این مشکل باشند.

 

تشخیص درست به فهم علت ایجاد این مشکل و اتخاذ درمان مناسب کمک خواهد کرد. در همین حین برخی درمان های طب سنتی می تواند به جلوگیری و درمان درد و سوزش مرتبط با دیزوری کمک کند.

سوزش  مجاری ادراری ناشی از صفرای زیاد است، سوزش ممکن است آن قدر زیاد باشد که باعث خونریزی شود. سوزش گرمی روده هم ممکن است آن قدر زیاد شود که باعث خونریزی مقعدی شود.

 

درمان با طب سنتی

 

  • خوراک سرکه انگبین یا سردی ها (خیلی زیاد و وحشتناک سردی ندهید سردی باید در حدی باشد که گرمی را برطرف کند)سرد کردن بدن راحت است ولی گرم کردن بدن سخت است.
  • دوسین
  • حجامت عام
  • حجامت ساکرال (حجامت گودی کمر)
  • حجامت گرم پوبیس
  • روغن مالی زیر شکم با روغن گل سرخ
درمان سوزش مجاری ادرار

 

درمان سوزش ادرار٬ درمان سوزش ادرار با داروهای گیاهی٬ درمان سوزش ادرار با سزکه سیب٬ درمان سوزش ادرار با عسل٬ درمان سوزش ادرار با عنبرنسا٬ درمان سوزش ادرار بعد از زایمان٬ درمان سوزش ادرار در بارداری٬ درمان سوزش ادرار در طب سنتی٬ درمان سوزش ادرار در کودکان٬ درمان سوزش ادرار در مردان٬ درمان سوزش ادرار در نوزاد پسر٬ درمان سوزش ادرار کودکان دختر٬ درمان سوزش ادرار نوزاد