لاغر شدن با طب سنتی

لاغر شدن با طب سنتی

چگونه سوخت و سازبدن خود را بالا ببریم تا لاغر شویم

خلاصه : “متابولیسم” یا “سوخت و ساز” بدن در بعضی افراد بطور ژنتیکی بالاست (این افراد هر چقدر هم غذا بخورند، چاق نمی شوند) و در بعضی پایین است (این افراد با خوردن کمترین غذا چاق شده و به آسانی لاغر نمی شوند) و در بعضی افراد معمولی است.

علل پایین بودن متابولیسم بدن شامل موارد زیر است

گرسنگی

رژیم غذایی کم کالری

خوردن زیاد غذاهای شیرین مثل شیرینی ها، آب نبات، نوشابه، ژله و کیک ها در طی روز.

ورزش نکردن و کمبود فعالیت بدنی

کم کاری تیروئید

لاغر شدن در طب سنتی

 

حال ۷ راهکار برای افزایش متابولیسم بدن را برای تان ذکر می کنم

صبحانه را حتماً بخورید

برای افزایش متابولیسم بدن، همیشه اول صبح، صبحانه را بخورید. اگر شما تا وسط صبح (یعنی حدود ساعت ۱۰) یا بعد از ظهر چیزی نخورید، متابولیسم بدنتان آهسته و کند می شود. خوردن صبحانه برای سوخت و ساز بدن شما مانند افزودن هیزم به اجاق است، یعنی همان طور که هیزم چوبی، اجاق را شعله ورتر می سازد، صبحانه نیز سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد.

افزایش تعداد وعده های غذایی

به جای ۳ وعده غذایی، ۴ تا ۶ وعده غذایی را با فاصله ی ۲ تا ۳ ساعت از یکدیگر بخورید. البته در این صورت باید حجم هر وعده غذایی کمتر از وعده های قبلی باشد، یعنی همان مقدار غذا را که در سه وعده می خوردید، باید در ۶ وعده بخورید نه این که بیشتر غذا بخورید. خوردن مقادیر کم غذا در وعده های متعدد، متابولیسم بدن را افزایش می دهد.

خوردن غذاهای کم کالری

سعی کنید از داروهای افزایش دهنده متابولیسم بدن استفاده نکنید. به جای آنها از مواد غذایی کم کالری یا چربی سوز مانند سبزی ها میوه ها و غلات سبوس دار استفاده کنید.

 

ورزش کردن

اگر شاغل هستید سعی کنید روزانه مقداری از مسیر کار خود را پیاده بروید. به جای استفاده از آسانسور، از پله ها استفاده کنید. به جای سوار شدن به ماشین، پیاده روی کنید. سعی کنید روزانه حداقل یک ساعت ورزش یا پیاده روی کنید تا انرژی بدن تان را بسوزانید. به جای این که پول خود را صرف خرید داروهای قلابی لاغری کنید ، هفته ای ۳ تا ۴ بار و هر بار به مدت ۳۰ تا ۴۰ دقیقه پیاده روی کنید. این کار بهترین راه برای افزایش متابولیسم است.

لاغری در طب سنتی

 

بالا بردن سوخت و ساز٬ بالا بردن سوخت و ساز بدن٬ بالا بردن متابولیسم٬ پایین بودن متابولیسم٬ علل پایین بودن متابولیسم٬ لاغر شدن٬ لاغر شدن با طب سنتی٬ لاغر شدن با ورزش کردن٬ لاغر شدن در خانه٬ لاغر شدن در طب سنتی٬ لاغر شدن سریع٬ لاغر شدن شکم٬ لاغر شدن شکم و پهلو