گرلن لا پتیت روب نویر او فرش-Guerlain La Petite Robe Noire Eau Fraiche

عطر ادکلن گرلن  لا پتیت روب نویر او فرش-Guerlain La Petite Robe Noire Eau Fraiche عطری است خنک و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر وادکلن عرضه شد.عطر ادکلن گرلن لا پتیت روب نویر او فرش-Guerlain La Petite Robe Noire Eau Fraiche عطری است زنانه و جذاب.

عطر ادکلن گرلن لا پتیت روب نویر او فرش-Guerlain La Petite Robe Noire Eau Fraiche

عطر ادکلن گرلن  لا پتیت روب نویر او فرش-Guerlain La Petite Robe Noire Eau Fraiche ،عطری است شاداب و مرکباتی و سبز که به دلیل حضور رایحه پسته خام حسی کمی متفاوت تر از عطرهای خنک و مرکباتی استاندارد دارد.

بطری این عطر از نظر شکل و اندازه شبیه شیشه‌ی دیگر عطرهای سری La Petite Robe Noire است. روی شیشه، یک لباس شب زنانه با رنگ مشکی کار شده که زیبایی آن را دوچندان می‌کند. در پایین این لباس، نام La Petite Robe Noire خودنمایی می‌کند. مایع درون بطری به رنگ سبز مغزپسته‌ای است. دور گردن بطری، یک نوار طلایی‌رنگ قرار گرفته که روی آن نشان تجاری گرلن با رنگ تیره کار شده است. در بطری با شکل هندسی و زیبایش، به‌خوبی روی شیشه سوار شده است.

رایحه ابتدایی عطر با بوی ترش و شیرین و بسیار شاداب مرکبات آغاز می شود که حسی گلی و بسیار دلپذیر و ملایم حاصل از رایحه شکوفه های بادام حسی سبز و خاص به دلیل حضور رایحه پسته خام با خود به همراه دارد. در ادامه رایحه کلی عطر تغییر چندانی نداشته و تنها کمی حس تلخ و چوبی ملایم و به خود می گیرد و کمی نیز شیرین تر می شود.

  • رایحه اولیه:نارنج، لیمو، پرتقال ماندارین و شکوفه‌ی پرتقال
    رایحه میانی:گل فریزیا، شکوفه‌ی بادام، گل رز ترکی، رز بلغاری، یاسمین، آلبالو، هلو، تمشک و توت‌فرنگی
    رایحه پایانی:پسته، بادام، دانه‌ی تونکا، مشک، وانیل و گیاه پاتچولی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر گرلن لا پتیت روب نویر او فرش

ادکلن گرلن لا پتیت روب نویر او فرش

گرلن لا پتیت روب نویر او فرش

Guerlain La Petite Robe Noire Eau Fraiche