ایو سن لورن بلک اپیوم نایت بلنچ-YSL Black Opium Nuit Blanche

عطر ادکلن ایو سن لورن بلک اپیوم نایت بلنچ-YSL Black Opium Nuit Blanche عطری است گرم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن ایو سن لورن بلک اپیوم نایت بلنچ- Yves Saint Laurent Black Opium Nuit Blanche عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن ایو سن لورن بلک اپیوم نایت بلنچ-YSL Black Opium Nuit Blanche

عطر ادکلن ایو سن لورن بلک اپیوم نایت بلنچ-YSL Black Opium Nuit Blanche ،عطری است جذاب از خانواده بلک اوپیوم زنانه که شباهتهای غیر قابل انکاری با آن دارد اما در این نسخه کمی مهربان تر و ملایم تر شده و حضور رایحه گلها نیز کمی پررنگ تر از نسخه قبلی است.

بطری در همان پلتفرم آشنای بلک اپیوم‌های قبلی ساخته شده است. تنها تفاوت فاحش این بطری و بطری‌ نسخه‌های قبلی در رنگ درپوش آن‌ها است. درپوش Nuit Blanche با رنگ رزگلدش درخشش خیره‌کننده‌ای در نور دارد. روی گردن بطری نشان تجاری ایو سن لوران مشاهده می‌شود. یک دایره در مرکز این بطری کار شده است. روی این دایره‌ نام Black Opium و نشان ایو سن لوران را مشاهده می‌کنید. نقاط سفید روی شیشه آسمان پرستاره‌ی شب را تداعی می‌کنند.

رایحه ابتدایی عطر با بوی شیرین و خامه ای و دوست داشتنی وانیل آغاز می شود که حضور شکوفه های پرتقال در کنارش حسی نیمه شاداب و مرکباتی و در عین حال گلدار به آن می افزاید. با گذر زمان وانیل مشخص تر و شیرین تر میشود و رایحه ملایمی از قهوه نیز تلخی ملموس و ملایمی به وانیل اضافه می کند.

  • رایحه آغازی:انگور سیاه، گلابی، پرتقال و مرکبات
  • رایحه میانی:گل یاسمین، شکوفه‌ی پرتقال، چای و قهوه
  • رایحه پایانی:مشک و چوب

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ایو سن لورن بلک اپیوم نایت بلنچ

ادکلن ایو سن لورن بلک اپیوم نایت بلنچ

ایو سن لورن بلک اپیوم نایت بلنچ

ایو سن لورن بلک اوپیوم نوی بلانچ

YSL Black Opium Nuit Blanche