ایو سن لورن مون پاریس زنانه-YSL Mon Paris

عطر ادکلن ایو سن لورن مون پاریس زنانه-YSL Mon Paris عطری است ملایم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن ایو سن لورن مون پاریس زنانه- Yves Saint Laurent Mon Parisعطری است زنانه و جوان پسند.

عطر ادکلن ایو سن لورن مون پاریس-YSL Mon Paris

ایو سن لورن , عطر ادکلن ایو سن لورن مون پاریس زنانه-YSL Mon Paris که الهام گرفته از دوشنبه های پاریس بود در اواسط سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه کرداین عطر بعنوان یک عطر خیره کننده ارائه شده است و نشان دهنده یک تفسیر مدرن بویایی از عشق اختصاصی و شدید است.

این عطر با ترکیبی آبدار و شیرین از ترنج , توت فرنگی , تمشک  و گلابی آغاز می شود .نت پایه آن تحت سلطه گل تاتوره همراه با رایحه گل صد تومانی , یاسمین چینی و سامباک و شکوفه پرتقال استامضای این عطر برگرفته از عنبر , نعناع هندی  است

کمپین معرفی این عطر توسط کارگردان فرانسوی Clément Durou  و Pierre Dupaquier  و مدل کانادایی  Crista Cober و بازیگر فرانسوی  Jérémie Laheurte در نقاط مختلف پاریس از جمله یک باشگاه، مترو، در نزدیکی برج ایفل و بر روی سقف اپرا گارنیر ، در دو روز و شب عکس برداری شد.

این عطر در اندازه های ۳۰ , ۵۰ و ۹۰ میل ارائه شده است .

عطر Mon Paris توسط Olivier Cresp, Harry Fremont and Dora Baghriche-Arnaud خلق شده است .رایحه اولیه: توت فرنگی، گلابی، ترنج و تمشک
رایحه میانی: گل داتوره، شکوفه پرتقال و گل یاس
رایحه پایانی: مشک و نعنا هندی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ایو سن لورن مون پاریس

ادکلن ایو سن لورن مون پاریس

ایو سن لورن مون پاریس

Yves Saint Laurent Mon Paris

YSL Mon Paris