عطر ادکلن اورلوو اورلوو | Orlov Paris Orlov

عطر ادکلن اورلوو پاریس اورلوو-Orlov Paris Orlov

عطر ادکلن اورلوو اورلوو-Orlov Paris Orlov عطری است ملایم و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن اورلوو پاریس اورلوو-Orlov Paris Orlov عطری است زنانه و خاص.

عطر ادکلن اورلوو اورلوو-Orlov Paris Orlov
عطر ادکلن اورلوو اورلوو-Orlov Paris Orlov

الماس اورلوو (Orlov) یک الماس هندی ۱۸۹٫۶۲ قیراطی به رنگ سفید با بارقه هایی از رنگ سبز است که به شکل گل رز برش خورده است. این الماس در حال حاضر بر بالای عصای سلطنتی امپراتوری روسیه، در میان ۸ ردیف الماس ۳۰ قیراطی برش خورده و درخشان، قرار دارد. این الماس در سال ۲۰۱۵ میلادی، منبع الهامی برای آفرینش عطر زنانه اورلوو (Orlov) از برند فرانسوی اورلوف پاریس (Orlov Paris) شد.

این عطر که توسط هنرمند دنیای عطر، دومینیک روُپیوُن (Dominique Ropion) خلق شده، نماد عشق است و ممکن است در نگاه نخست، به دسته گلی از گل‌های سپید بنماید که گلبرگ‌های آن جامی بی‌همتا را تشکیل داده اند.

عطر Orlove عضوی از خانواده عطری گلی است که در لایه آغازین، با رایحه ترنج آغاز می‌شود و با لطافتی خاص و زنانه، شامه را می‌نوازد. سه عنصر اصلی تشکیل دهنده این رایحه بی‌نظیر، “سه شاهزاده بی‌آلایش عطریات” نامیده می‌شوند و عبارتند از بهار نارنج، گل مریم و یاس رازقی که در لایه میانی این عطر جای گرفته اند.نت‌های پایانی عطر نیز از وانیل و مشک تشکیل شده است.

خرید ادکلن اصل از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر اورلوو پاریس اورلوو

ادکلن اورلوو پاریس اورلوو

اورلوو پاریس اورلوو

Orlov Paris Orlov