عطر ادکلن مورسک آوروم | Moresque Aurum

عطر ادکلن مورسک آوروم-Moresque Aurum

عطر ادکلن مورسک آوروم-Moresque Aurum عطری است گرم و تند.این عطر در سال ۲۰۱۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن مورسک آوروم-Moresque Aurum عطری است زنانه و مردانه و شکیل.

عطر ادکلن مورسک آوروم-Moresque Aurum
عطر ادکلن مورسک آوروم-Moresque Aurum

Aurum (به معنی طلا) عطری از برند ایتالیایی Moresque است که توسط عطر سازی به نام Andrea Thero خلق و از مجموعه عطری Gold Collection روانه بازار عطر جهان شد.

ترکیبات این عطر از آرامشی لذت بخش حکایت دارد، آرامشی که با رایحه آغازینِ باشکوه و متمایز زعفران منتقل می شود، رایحه ای که همچون مقدمه ای ناب برای این عطر باشکوه است. استوراکس نیز که از آن در کتاب مقدس تورات سخن به میان آمده، به این عطر غنایی فراوان و ماهیتی اغوا کننده و شیرین می بخشد. رایحه پایانی این عطر نیز به عطر دلپذیر چوب گایاک ختم می شود، رایحه ای ناب که از درختی خاص و مشهور به درخت زندگی گرفته می شود، درختی که بر اساس باور ها توسط خدا در باغ عدن و همراه با درخت ممنوعه کاشته شده است.

بطری های مجموعه عطری Gold Collection همچون جواهراتی هستند که به شکلی هنرمندانه و توسط هنرمندان توسکانی طراحی و تزئین شده اند، هنری که نسل به نسل منتقل شده است و راز و رمزی که همانند یکایک این عطر ها، منحصر به فرد و بی نظیر است، بطری هایی که هر یک بمانند گنجینه ای ناب است که مهارت دست هنرمندان ایتالیایی را هویدا می سازد.

خرید ادکلن اصل از فروشگاه عطر لیلیوم

لینکهای مرتبط:

عطر مورسک اوروم

ادکلن مورسک آوروم

مورسک آوروم

Moresque Aurum